Linda

Was een super uitje om met elkaar te doen. Goed geregeld en zeker een aanrader

Sue

Wij hadden een geslaagde dag. Vriendelijk personeel, goede uitleg en leuk klimparcour

Meike

10 klim parcours. Erg goed en gevarieerd klimbos. Prachtige omgeving. Twee van de parcoursen zijn zipline only (een korte junior baan en een vrij lange volwassenen baan) Favoriete klimbos van onze... 10 klim parcours. Erg goed en gevarieerd klimbos. Prachtige omgeving. Twee van de parcoursen zijn zipline only (een korte junior baan en een vrij lange volwassenen baan) Favoriete klimbos van onze 11 en 14 jarige kinderen.

Cynn

Bij aankomst met onze klimbonnen, die ik had overgenomen, bleek dat één van de klimbonnen, de JUNIOR, voor mijn dochter niet toereikend was, ze zou maar 7 meter hoog kunnen met de Junior status. Met... Bij aankomst met onze klimbonnen, die ik had overgenomen, bleek dat één van de klimbonnen, de JUNIOR, voor mijn dochter niet toereikend was, ze zou maar 7 meter hoog kunnen met de Junior status. Met het grootste gemak konden we upgraden en door middel van het verschil bij te betalen, het overboeken naar Regulier. We hebben een top middag gehad !! Ja ook hoogtevrees ervaren, en heel stoer vertrouwd op het materieel dat ons in de lucht hield. We begonnen met de rode baan, 10 meter hoogte, haha, meteen in het diepen, mennnn, wat een uitdaging, en rustig de tijd genomen voor deze route! Genoten van het schitterende uitzicht en de ervaring om bij de tokkelbaan op 17 meter hoogte over de vallei te roetsjen, zeker voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog een keer terug hier, nu we ervan hebben mogen proeven. Aanrader om met kids te gaan doen, en gewoon lekker met de lagere hoogtes zoals alle oranje banen beginnen, voldoende variatie, erg leuk !! Nog daaaagen spierpijn gehad trouwens, en hebben we er graag voor over, hihihi..... #BLIJdrage

Jeroen

Compleet en uitdagend park. Plezierige heldere instructie en ontspannen sfeer.

Mevr.

De kinderen hebben een super leuke dag gehad. De klimroutes waren zeer uitdagend en origineel. We komen zeker weer een keer terug.