Clan

Wij zijn bekend met dit klimbos, wij - oma, opa en 2 kleinkinderen - zijn hier al regelmatig geweest. Terwijl oma een plaatsje zoekt bij het tegenovergelegen restaurantje, loopt opa even mee voor de... Wij zijn bekend met dit klimbos, wij - oma, opa en 2 kleinkinderen - zijn hier al regelmatig geweest. Terwijl oma een plaatsje zoekt bij het tegenovergelegen restaurantje, loopt opa even mee voor de instructies en foto’s voor later. De instructie is gedegen en uitgebreid, veiligheid voor alles. Daarna loopt opa even mee voor wat foto’s terwijl de kleinkinderen het eerste traject starten. De kleinkinderen zijn een drie uur onder de pannen met de diverse trajecten af te gaan, het tokkelen is wel één van hun favorieten. Opa vervoegd zich bij oma want de kleinkinderen zijn inmiddels geroutineerd genoeg om zelfstandig de trajecten te doen.

Zeer goed opgezet! Leuke dag in de natuur voor jong en oud. Doordat je niet uit de hindernis kunt vallen konden de kinderen ook iets vooruit lopen.

Mariska

Het Klimbos ligt op een mooie lokatie in de bossen. Tussen de bomen zijn verschillende klimroutes uitgezet die verschillen in uitdaging. Voordat je zelfstandig aan de routes mag beginnen krijg je... Het Klimbos ligt op een mooie lokatie in de bossen. Tussen de bomen zijn verschillende klimroutes uitgezet die verschillen in uitdaging. Voordat je zelfstandig aan de routes mag beginnen krijg je een duidelijke uitleg over waar je allemaal op moet letten tijdens het klimmen. Met de uitleg erbij mag je 3 1/2 uur aan de slag... De niet klimmende gasten kunnen de klimmers vanaf de grond de routes volgen en de klimmers in actie zien. Kortom gegarandeerd klim- en kijkplezier bij een bezoekje aan het Klimbos!

Timmer

Kinderfeestje gepland, kids hebben het super leuk gehad. Leeftijd van de jongens was 12 jaar, meer dan genoeg uitdaging. Aardige begeleiding en prima uitleg. Bij ons regende het een beetje, dan heb... Kinderfeestje gepland, kids hebben het super leuk gehad. Leeftijd van de jongens was 12 jaar, meer dan genoeg uitdaging. Aardige begeleiding en prima uitleg. Bij ons regende het een beetje, dan heb je wat moeite om een tafel te zoeken waar het droog is, maar is uiteindelijk goed gekomen.

H

In plaats van 3,5 uur klimmen konden we maar 2 uur klimmen. Park ging al om 18.00u dicht. Wij hadden om 16.00u gereserveerd. Heb online rereserveerd en heb tijdens het reserveren nergens de melding... In plaats van 3,5 uur klimmen konden we maar 2 uur klimmen. Park ging al om 18.00u dicht. Wij hadden om 16.00u gereserveerd. Heb online rereserveerd en heb tijdens het reserveren nergens de melding gehad dat je maar twee uur kan klimmen. Is dus een belachelijk duur uitje geworden (zeker ook met de parkeerkosten erbij). De uitleg duurde 20 minuten. Vervolgens was het zo druk dat mijn zoon over 1 baan ongeveer een uur deed (moest steeds wachten op onhandige voorgangers). Zeer teleurstellend allemaal.....

Sanne75

Echt een leuk bos met uitdagende trails. Heel vriendelijk, behulpzaam en geduldig personeel. Betrouwbare parcours.

Mijke

Hartstikke geslaagd kinderfeestje gehad, regen of geen regen! Er wordt vooraf zorgvuldig uitleg gegeven en ook tijdens het klimmen wordt er toezicht gehouden, veiligheid staat voorop bij dit klambos.