Bart

Groter dan ik had verwacht. Mijn zoon heeft zich prima vermaakt

Kim

Hartstikke leuk! Voor jong en oud kan je er uren klimmen. We hebben er veel plezier gehad met de jeugd van de buurtvereniging! Voor herhaling vatbaar

Michelle

Heel leuk, alle soorten van parcours, voor alle leeftijden!

Mrs

Hele leuke dag gehad met de kinderen, mooie omgeving, goede uitleg, goed materiaal en uitdagende parkoers. Geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 6 a 7 jaar.

Het is een mooie plek en het personeel is heel aardig. Het zou fijn zijn als er aangegeven staat hoe lang een route ongeveer duurt en wat je er tegen kunt komen. Bijvoorbeeld klimnet of beweegbare... Het is een mooie plek en het personeel is heel aardig. Het zou fijn zijn als er aangegeven staat hoe lang een route ongeveer duurt en wat je er tegen kunt komen. Bijvoorbeeld klimnet of beweegbare brug. Voor de niet-klimmers is er helaas alleen een open overdekt terras, waardoor het wachten koud kan zijn.

Lieke

Het is heel duidelijk weergegeven alleen heeft een transactiebon van 2× drinken erbij boeken geen zin. Het drinken is goedkoper dan de bon.

Mevr.

Het was wel een rustige dag in het bos van Ruurlo. De 3 jongens die had mee had durfden veel en ze werden goed en positief begeleid door een jongen en een meid in het bos. We gaan zeker nog een keer... Het was wel een rustige dag in het bos van Ruurlo. De 3 jongens die had mee had durfden veel en ze werden goed en positief begeleid door een jongen en een meid in het bos. We gaan zeker nog een keer terug. Of denken er over om naar Apeldoorn te gaan.