rustemi

Hey was een super ervaring soms wat beangstigend de hoogte maar super

H.G.

Ik had een prachtige dag met mijn klas bij jullie. Iedereen heeft genoten van het prachtige klimbos en de begeleiding was prima! Geen enkel probleem, alles fantastisch! Enige puntje van kritiek: ik... Ik had een prachtige dag met mijn klas bij jullie. Iedereen heeft genoten van het prachtige klimbos en de begeleiding was prima! Geen enkel probleem, alles fantastisch! Enige puntje van kritiek: ik betaalde in eerste instantie alles uit eigen zak (mijn afscheid van mijn klas, buiten de officiële openingstijden, 28 kinderen!); ik had het zeer gewaardeerd als ik van jullie had gehoord dat het tarief een week later twee paar euro per kind, vanwege de schoolvakantieperiode, voordeliger werd. Dat had me 56 euro gescheeld. Toch 10%.

Roks

Lekker geklommen met de kids. Altijd leuk en gezellig.

Pauline

Leuk klimbos met uitdagende routes en veel afwisseling. Instructie is duidelijk. Mooie omgeving.

Wenneke

Leuk klimbos, erg veel verschillende dingen. Zeer uitdagend. Een aanrader

Gerrit

Prima voor de kleinkinderen ze hebben echt genoten van de vele variaties en zich echte klimgeiten gevoeld, voor herhaling vatbaar.

mevrouw

Samen met onze kleinkinderen hebben wij zeer genoten van het klamboes. Dat wil zeggen, zij klommen en wij keken toe en genoten van de natuur en van het enthousiasme van onze kleinkinderen.... Samen met onze kleinkinderen hebben wij zeer genoten van het klamboes. Dat wil zeggen, zij klommen en wij keken toe en genoten van de natuur en van het enthousiasme van onze kleinkinderen. Aanvankelijk waren we wat angstig, maar er was volop aardige en hulpvaardige, geruststellende begeleiding. Het was een bijzondere ervaring voor jong en oud! Wij zijn zeker van plan weer terug te komen! Corine

Ben

Super klim ervaring, uitstekende uitrusting, goede begeleiding en uitleg, route informatie kan beter.