Cathy

Super klimbos! Voor iedereen z'n eigen moeilijkheidsgraad, goeie begeleiding, top service!

Super leuk kinder feestje gehad - vriendelijk personeel super mooi klimbos. Kinderen hebben genoten.

Simon

Super leuk park, met heel veel routes, ook de vrije val is zeer leuk.

an

Veilig, proper, vriendelijk, voor elk wat wils : topper !

Voor de kleinkinderen een geweldige ervaring. Meerdere kennissen dit uitstapje aan bevolen.

We hebben een geweldig leuke dag gehad in dit klimbos. Mooie parcours. De duidelijke uitleg vooraf was erg prettig. Voor herhaling vatbaar!

Erik

Wij zijn met z,n zessen wezen klimmen op vriendendag en het was een super leuke ervaring!!Wij kunnen het iedereen aanraden ook voor mensen met hoogtevrees!!Je mag en kan alles zelf bepalen en dat... Wij zijn met z,n zessen wezen klimmen op vriendendag en het was een super leuke ervaring!!Wij kunnen het iedereen aanraden ook voor mensen met hoogtevrees!!Je mag en kan alles zelf bepalen en dat maakt het zo ongedwongen! Wij raden dit aan ,voor jong en oud!! Groet,Erik en Helen Wink

Andre

Wij zijn op de kinderbaan geweest, die was leuk en uitdagend voor onze kinderen (7 en 10). Prima tijd gehad! Hele middag doorgebracht met klimmen en afdalen.