Lyanne

Vriendelijk personeel en mooi klimbos. Wij hebben echter ruim 40 minuten vastgezeten op een plateau omdat een vader met zijn 2 zoontjes niet verder durfde. Aangezien wij er voor een uurtje of 2 na... Vriendelijk personeel en mooi klimbos. Wij hebben echter ruim 40 minuten vastgezeten op een plateau omdat een vader met zijn 2 zoontjes niet verder durfde. Aangezien wij er voor een uurtje of 2 na school waren, was 40 minuten echt veel te lang en was een verontschuldiging, of korting voor een volgende keer, echt wel op zijn plaats geweest. Vriendelijke groet, L. Wennekendonk

Mevr.

Als 12 jarige hyperactieve jonge dame, werd ik door mijn ouders verrast met een bezoekje aan het klimbos. Aangekomen kreeg ik een goede uitleg, en toen mocht ik er alleen aan beginnen, ik vond het... Als 12 jarige hyperactieve jonge dame, werd ik door mijn ouders verrast met een bezoekje aan het klimbos. Aangekomen kreeg ik een goede uitleg, en toen mocht ik er alleen aan beginnen, ik vond het mega leuk, en heb de volle 3u30 geklommen. Resultaat was dat ik 's avond op de terugweg naar belgie knock out in de auto lag te slapen. Mega leuke klimpartijen, vooral de tokkelbaan vond ik plezant. Voor mij hoe hoger, hoe liever. groetjes Ashanti

Toine

De normale zip-lines zijn nog steed erg goed maar de nieuwe bungee-jump en vrije val vielen tegen. De bungee jump is meer een zip-line met een beetje elastiek. Bovendien was er veel oponthoud... De normale zip-lines zijn nog steed erg goed maar de nieuwe bungee-jump en vrije val vielen tegen. De bungee jump is meer een zip-line met een beetje elastiek. Bovendien was er veel oponthoud doordat (kleinere) kinderen zichzelf niet los konden maken nadat ze gesprongen hadden en een volwassen terug moest klimmen om ze te helpen. Het zou goed zijn als er altijd personeel is om de kleintjes te helpen...

Ivo

Geweldige banen met veel variaties. Vooral de vrije val en bungeejump waren goed in de smaak gevallen.

Telina

Het Klimbos is hartstikke leuk. We waren met zijn tweeën, ik moeder van 48 jaar en zoonlief van 10. De instructie is goed, de begeleiding op maat. Helaas had ik een redding nodig; dat gebeurde... Het Klimbos is hartstikke leuk. We waren met zijn tweeën, ik moeder van 48 jaar en zoonlief van 10. De instructie is goed, de begeleiding op maat. Helaas had ik een redding nodig; dat gebeurde deskundig en betrokken. Na de ervaring werd ik op steunende wijze gestimuleerd om zeker nog te klimmen. Daardoor was het een lerende ervaring. Zoonlief heeft zo genoten. Samen hebben we een geweldige dag gehad. We gaan binnenkort nog een keer.

Kinderfeestje hier gevierd.Goed geregeld en geïnformeerd. Fijne begeleiding. Echt een aanrader!