Teuni

De gehele familie heeft het uitstekend naar de zin gehad

De instructies door de medewerkster hadden wel op een wat vriendelijker toon gebracht kunnen worden. Ik vond het ronduit slecht dat ik zelf achter de limonade “in de pauze” (welke pauze) aan moest... De instructies door de medewerkster hadden wel op een wat vriendelijker toon gebracht kunnen worden. Ik vond het ronduit slecht dat ik zelf achter de limonade “in de pauze” (welke pauze) aan moest en dit zelf naar het klimbos mee moest nemen en de meerprijs voor het frietfeest van € 8,- voor een half bakje friet, een snack en wat ranja vond ik nogal overdreven duur. Desalniettemin is het klimbos zelf zo mooi en goed aangelegd dat ik de ervaring toch met 4 sterren wil waarderen.

De jongens hebben ontzettend genoten Het is dat de prijs een beetje hoog is,anders gingen wij vaker Maar het is een aanrader

De kinderen hebben genoten, veilig gevoel, niet bang. Hele middag dolle pret

Angelique

Duidelijke uitleg. Veilig klimmen. Kinderen hebben een middag plezier gehad.

Echt een aanradar!! Je kunt je er de hele dag prima vermaken. Leuk voor jong en oud

Gerritsen

Een leuk uitje met een kinderverjaardag....eens wat anders dan het gewone. De kids vonden het erg leuk om te doen.....

Henk

Een leuke ervaring voor jong en oud. Het park is verdeeld in kleuren waarmee de moeilijkheidsgraad aangegeven wordt. Er is een plek om rustig bij te komen, koffie te drinken of wat te eten.... Een leuke ervaring voor jong en oud. Het park is verdeeld in kleuren waarmee de moeilijkheidsgraad aangegeven wordt. Er is een plek om rustig bij te komen, koffie te drinken of wat te eten. Toiletten in de buurt en het personeel is bekwaam en vriendelijk.