Joke

Fantastische begeleiding.Waren met de kleinkinderen , dus een hele nieuwe ervaring voor ons.

I

Fantastische ervaring voor de kinderen! Heel afwisselend en heel uitgebreid, heel veilig, goede begeleiding. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug!

Fantastische klimplek! Duidelijke instructies, goed materiaal, veilig geklommen. Alleen maar blije gezichten.

vankerckhove

Flexibel: kunt na uitleg je eigen weggaan +mochten nog met onze groep allemaal deelnemen op zelfde uur en wisselen in tussentijd door baby's die mee waren, leuke parcours, fijne eetgelegenheden!

Nicci

Geweldig leuke ervaring .. goed en vakkundig vriendelijk personeel.

marian

Geweldig parcours. Prima medewerkers en een fijne locatie.

Oma

Geweldige accommodatie, kinderen konden er niet genoeg van krijgen.

Adrie

Gezellige middag met ons hele gezin. Leeftijd van 5 tot 69. Ook voor de niet klimmers is het leuk om te kijken, aan te moedigen en foto's te maken. Fijn dat er zoveel picknick banken staan om even... Gezellige middag met ons hele gezin. Leeftijd van 5 tot 69. Ook voor de niet klimmers is het leuk om te kijken, aan te moedigen en foto's te maken. Fijn dat er zoveel picknick banken staan om even te pauzeren.

Goed geregeld. De parcours waren top. Vriendelijk personeel. Een erg gezellige dag gehad