Michelle

Hele goede service zowel aan de telefoon als op locatie! Hele vriendelijke en behulpzame mensen!

jhavermans

Hele leuke ervaring, goed georganiseerd en vertrouwenwekkend. kleine puntjes voor verbetering bij de instructie: het lijkt me raadzaam om vooraf te melden dat je op de klimbanen niet kan/mag... Hele leuke ervaring, goed georganiseerd en vertrouwenwekkend. kleine puntjes voor verbetering bij de instructie: het lijkt me raadzaam om vooraf te melden dat je op de klimbanen niet kan/mag wisselen van volgorde. Vooral als je met (kleinere) kinderen gaat klimmen is het raadzaam om vooraf even na te denken over de volgorde want die kan je niet wisselen zonder de gordel te wisselen en dat is natuurlijk een "no-go". Bovendien lijkt het me goed om mee te delen dat als er problemen zijn in de klimbaan, de begeleiders in het uiterste geval klimmers uit de baan kunnen halen als dat nodig mocht zijn. gr joost

Anna

Het blijft heerlijk om je spieren weer eens uitgebreid en op een andere manier te gebruiken! Zo goed om je grenzen te verleggen! Ik heb genoten samen met mijn dochter! Anna

Rob

Het klimbos in Lage Vuursche zelf is erg leuk. De organisatie is duidelijk onderbezet en dit leidt tot onnodige stress bij de medewerkers en tot lange rijen voor de kassa en horeca. Een duidelijke... Het klimbos in Lage Vuursche zelf is erg leuk. De organisatie is duidelijk onderbezet en dit leidt tot onnodige stress bij de medewerkers en tot lange rijen voor de kassa en horeca. Een duidelijke instructie aan de wand van de kassa / bij de ingang of bij de picknick banken zou helpen zodat er minder vragen gesteld hoeven te worden waar je je moet melden als je gaat klimmen. Afgifte klimgordels zou ook in een bak naast de horeca kunnen, nu staan mensen daar onnodig in de rij om hun gordel terug te geven. Kortom, klimbos erg leuk, medewerkers vriendelijk, organisatie van de activiteit kan veel gestructureerder.

Lionne

Het klimbos is erg professioneel, echter waren wij met een verjaardagsfeestje met 7 jarigen en daarvoor vind ik het nog eigenlijk te moeilijk. Zij zien niet hoe de ring over de metalen plaatjes... Het klimbos is erg professioneel, echter waren wij met een verjaardagsfeestje met 7 jarigen en daarvoor vind ik het nog eigenlijk te moeilijk. Zij zien niet hoe de ring over de metalen plaatjes moet, zitten dus vaak vast. daarnaast zijn route 2 en 3 van het juniorbos echt voor reikwijdte > dan 1.30m . Dat is jammer want kind in paniek omdat ze geen houvast had met haar voeten. Zouden jullie beter op in moeten spelen dor of vooraf aan te geven dat je dan alleen route 1 en 4 kunt doen bijv.

Gezin

Het klimbos is heel mooi en veilig. Met kinderfeestje geweest en dan is het heel fijn dat het ok is je eigen eten en drinken mee te nemen. Wel moesten we 35 minuten wachten op instructie terwijl we... Het klimbos is heel mooi en veilig. Met kinderfeestje geweest en dan is het heel fijn dat het ok is je eigen eten en drinken mee te nemen. Wel moesten we 35 minuten wachten op instructie terwijl we precies op de gereserveerde tijd aanwezig waren. Dit is met een kinderfeestje natuurlijk een domper.

maus

Het klimbos zelf was erg leuk, goede uitleg en mooie banen. De rode baan was erg pittig maar wel erg leuk zo'n uitdaging! Het enige wat jammer was, was dat er weinig eten op voorraad was bij de... Het klimbos zelf was erg leuk, goede uitleg en mooie banen. De rode baan was erg pittig maar wel erg leuk zo'n uitdaging! Het enige wat jammer was, was dat er weinig eten op voorraad was bij de kiosk. Alleen tosti's waren beschikbaar. E hter kunnen we daar niemand de schuld aan geven want op de website stond al aangegeven dat je evt. Eten kon reserveren omdat het niet altijd allemaal op voorraad is.