Mijn 4 kids hebben een geweldige dag gehad. De instructie was duidelijk. De veiligheid was groot. Ze konden heerlijk heb grenzen testen.

Sandra

Mijn zoon, 13 jaar, heeft met zijn vrienden een top middag gehad. Mocht hele bos door omdat hij 1.60 mtr (met uitgestrekte armen) lang is.

Marije

Mooi klimbos. Afwisselende banen met voldoende niveau verschil. Handig online boeken. Leuk dagje klimmen!

Alex

Mooi onderhouden bos met hele leuke klimtrajecten. Voldoende personeel en wordt snel geholpen bij nood. Duidelijke uitleg en geen probleem bij tijduitloop.

sanneodc

Mooi park + super enthousiast en vriendelijk personeel

marjo

Mooi park. Duurde wel erg lang om drankje te kunnen bestellen door te weinig personeel.

Thomassen

Mooi systeem, leuk zo hoog alleen jammer dat de toiletten verstopt waren.

mevr.

Mooie routes. Wel jammer dat ze een half uur moesten wachten op twee groepen kinderfeestjes. Wij hadden los met 4 personen geboekt maar waren ingedeeld bij de kinderen. Vervolgens moest 1 van de... Mooie routes. Wel jammer dat ze een half uur moesten wachten op twee groepen kinderfeestjes. Wij hadden los met 4 personen geboekt maar waren ingedeeld bij de kinderen. Vervolgens moest 1 van de kinderen uit het eerste parcours gehaald worden waardoor wij weer een half uur moesten wachten. Verder prima ervaring!

M

Mountainbikes waren in prima staat. We werden vlot geholpen door vriendelijk personeel!

GMJ

Netjes geholpen, goede uitleg,uitdagende obstakels , zeker een aanrader!