Ontzettend goed voor elkaar, en kom hier vaker!!! Ik voel me veilig en geniet met volle teugen wanneer ik in dit Klimbos hoog in de bomen ben.heerlijk tokkelen!

Frank

Ontzettend leuke beleving voor het hele gezin. Uitdagend voor iedere leeftijd en locatie Bergen op Zoom heeft een mooi bos.

Anne

Prachtig gelegen in het bos, aardig en hulpzaam personeel en ontzettende leuke activiteit voor kinderen en volwassenen.

Tom

Prachtig klimbos voor de kinderen, met rondom nog extra activiteiten in het bos en nadien een heerlijke pannenkoek. Aanrader voor een leuke gezinsactiviteit. Voldoende aandacht voor veiligheid... Prachtig klimbos voor de kinderen, met rondom nog extra activiteiten in het bos en nadien een heerlijke pannenkoek. Aanrader voor een leuke gezinsactiviteit. Voldoende aandacht voor veiligheid tijdens klimmen: prima geregeld. Kinderen van rond de 6jr hebben maar 2 klimroutes, voor de andere routes zijn ze niet lang genoeg. Echte klauterkinderen willen graag meer uitdaging.

martin

Prima begeleiding en controle en mooie parcoursen.

Rob

Prima geregeld. Bij slecht weer (onweer) keurig protocollen gevolgd en mochten we naderhand iets langer doorklinken om de verloren tijd in te halen.

Sissie

Prima service, als het slecht weer is mag je het verzetten. Genoeg uitdaging voor iedereen.

AngeliqueBrabant

Professionele opzet (veiligheid voor alles) met vriendelijke instructeurs. Echt heel veel klimroutes waar je uit kunt kiezen van makkelijk naar moeilijk en van laag naar hoog. De tokkelroute is ook... Professionele opzet (veiligheid voor alles) met vriendelijke instructeurs. Echt heel veel klimroutes waar je uit kunt kiezen van makkelijk naar moeilijk en van laag naar hoog. De tokkelroute is ook heel gaaf. Je krijgt echt waar voor je geld.

Qua klimmen super gaaf. Ziet er erg mooi uit, prima aangelegd etc. veiligheid ook helemaal top. Organisatie mag nog wat scherper. Wij waren met een kinderfeestje en om het klimmen heen was er... Qua klimmen super gaaf. Ziet er erg mooi uit, prima aangelegd etc. veiligheid ook helemaal top. Organisatie mag nog wat scherper. Wij waren met een kinderfeestje en om het klimmen heen was er eigenlijk niet uitgelegd hoe het werkt met het ophalen/uitdelen van eten (patat), gratis limo e.d.. uiteindelijk waren de frikandellen op (wel gratis ijsje daardoor), diploma's bijna vergeten mee te geven etc. Wat meer informatie aan het begin over hoe het werkt is fijner. Maar de kids hebben een super feest gehad!