Fantastische belevenis en super dat de werknemers mee konden klimmen

Super leuke middag gehad met het hele gezin! Prachtige omgeving en uitdagende routes.

Dekker Ida

Wij hebben een super familiedag gehad, we hebben genoten, begeleiding was prima en heel geduldig.

Geweldig leuk! Alleen jammer dat de vrije val/bungee jump tijdelijk gesloten was vanwege personeelstekort.

We hebben met onze jeugdgroep een heerlijke sportieve start van het jeugdweekend gehad. Moe, maar voldaan en ieder met zijn eigen overwinningen, hebben we een goed vervolg op deze start gehad.

Marty den Boer

Fantastisch dagje georganiseerd. Veilig en hoog met kleinkind de bomen in ?

Laura

Mooie parcours! Vier spierballen was technisch moeilijker dan de vijf spierballen-parcour. Wel adviseer ik helmen te laten dragen (zoals de meeste klimbossen uitgeven bij het harnas). Er wordt... Mooie parcours! Vier spierballen was technisch moeilijker dan de vijf spierballen-parcour. Wel adviseer ik helmen te laten dragen (zoals de meeste klimbossen uitgeven bij het harnas). Er wordt verteld dat je moet uitkijken met je hoofd, omdat je je hoofd kan stoten, maar dan vraag ik me af, als dat risico er is, waarom men dan geen helmen hoeft te dragen ?. Top park zo dicht bij huis!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je feedback Laura! Wij hebben inderdaad geen helmen in onze bossen. Uiteraard moet je opletten voor je hoofd, maar ook helmen zijn niet risicovrij. Wanneer je met je helm blijft hangen,... Bedankt voor je feedback Laura! Wij hebben inderdaad geen helmen in onze bossen. Uiteraard moet je opletten voor je hoofd, maar ook helmen zijn niet risicovrij. Wanneer je met je helm blijft hangen, is er een grote kans dat het riempje bijvoorbeeld in je nek snijdt. We houden alle veiligheidsrisico's nauwlettend in de gaten en zullen altijd blijven evalueren wat ons het beste lijkt.
Hopelijk zien we je snel nog een keer!

We hebben een fantastisch leuke tijd gehad met ons gezin!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat goed om te lezen!