Kelly

Super goed geregeld. En was supe leuk om te doen!

ID82

Spannend!! Veel enger dan gedacht, om voor een durfal. Het is meer hindernissen hoog in bomen dan echt klimmen zoals rotsklimmen, maar daardoor juist een stuk uitdagender. Er zijn genoeg routes om... Spannend!! Veel enger dan gedacht, om voor een durfal. Het is meer hindernissen hoog in bomen dan echt klimmen zoals rotsklimmen, maar daardoor juist een stuk uitdagender. Er zijn genoeg routes om te volgen.

Prachtig gelegen park met toffe parcours. Wel heel erg druk, dus maar een paar banen kunnen doen vanwege het lange wachten.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en goed om te lezen dat je enthousiast bent over ons bos. Wel vervelend dat je het wat druk vond. We werken echter met een beperkte capaciteit, hierdoor wordt ook de drukte... Bedankt voor je reactie en goed om te lezen dat je enthousiast bent over ons bos. Wel vervelend dat je het wat druk vond. We werken echter met een beperkte capaciteit, hierdoor wordt ook de drukte gespreid. Echter is het natuurlijk mogelijk dat sommige routes drukker zijn dan anderen.

Sofie Delvaen

Zeer leuke ervaring... altijd vriendelijk en met de lach geholpen ! Heerlijk voormiddagje uit !

Verzorgd. Meer begeleiding bij de attracties had gemogen.