D v K

Fantastisch kinderfeestje. Je eigen picknick tafel om kadootjes uit te pakken en wat te eten/drinken. Leuk attend en oplettend personeel. Tip: neem extra broek mee ivm plasongelukjes.( Al meerdere... Fantastisch kinderfeestje. Je eigen picknick tafel om kadootjes uit te pakken en wat te eten/drinken. Leuk attend en oplettend personeel. Tip: neem extra broek mee ivm plasongelukjes.( Al meerdere keren gebeurd) oranje parcours (4 routes) was prima voor 9 jarigen.

Marlon

We hadden een kinderfeestje geboekt. Het klimgedeelte was erg leuk en goed geregeld. Maar het 'eet-gedeelte' beviel minder goed. Er werd een dienblad met matige frietjes en snacks neergezet en dat... We hadden een kinderfeestje geboekt. Het klimgedeelte was erg leuk en goed geregeld. Maar het 'eet-gedeelte' beviel minder goed. Er werd een dienblad met matige frietjes en snacks neergezet en dat was dat. Ik had een soort begeleiding verwacht, iemand die het een beetje zou aankleden en even kwam uitleggen wat de bedoeling was. Nu kwamen we er pas na afloop achter dat er nog een groepsfoto gemaakt kon worden, maar toen waren alle kinderen al weg. Heel jammer.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat jammer dat het kinderfeestje niet naar wens was. Als het goed is, kregen jullie bij aankomst een kistje met daarin al een limonadekan, cadeautje, diploma, etc. Daar zat ook een kaartje in voor... Wat jammer dat het kinderfeestje niet naar wens was. Als het goed is, kregen jullie bij aankomst een kistje met daarin al een limonadekan, cadeautje, diploma, etc. Daar zat ook een kaartje in voor de foto. Wat betreft de frietjes, we werken hier met een externe partner. Waren de frietjes niet lekker of waren ze koud?

Perfect feestje, enkel wat lastig naar de WC gaan.

G.Klaassen

Na de introductie gestart met de blauwe route (in het begin doodeng) maar toch doorgezet! Hierna de rode, groene, grijze en oranje 3 route gedaan. Super leuke en uitdagende middag gehad en angsten... Na de introductie gestart met de blauwe route (in het begin doodeng) maar toch doorgezet! Hierna de rode, groene, grijze en oranje 3 route gedaan. Super leuke en uitdagende middag gehad en angsten overwonnen!

Geert

Ik heb een geblesseerde deelnemer waarvoor ik het ticket wil afzeggen , gewoon ff terugboeken dacht ik , maar nee de regels zijn een tegoedbon alsof ik met mijn kleinkinderen speciaal vanuit zuiden... Ik heb een geblesseerde deelnemer waarvoor ik het ticket wil afzeggen , gewoon ff terugboeken dacht ik , maar nee de regels zijn een tegoedbon alsof ik met mijn kleinkinderen speciaal vanuit zuiden nog kom klimmen, echt waardeloos dat er dan voor 1 persoon een tegoedbon miet komen

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Geert, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet met zijn allen kon komen klimmen. Bij het reserveren van de tickets ben je echter akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en daar... Beste Geert, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet met zijn allen kon komen klimmen. Bij het reserveren van de tickets ben je echter akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en daar staat dit in beschreven. Ik snap dat het tegenvallend kan voelen, maar bekijk het positief: jullie kunnen nog eens komen!

Annalieke Veen

Wat hebben we gewéldige avonturen beleefd in het Klimbos! Voor jong en ouder, stuntel of ster, er is een klimroute voor iedereen! De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, geven heldere instructies... Wat hebben we gewéldige avonturen beleefd in het Klimbos! Voor jong en ouder, stuntel of ster, er is een klimroute voor iedereen! De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, geven heldere instructies en letten constant op de veiligheid. Onze groep werd voortdurend aangesproken op en geholpen met het veilig en juist dragen van de klimgordel.
Helaas regende het ook even, maar tussen de bomen heb je daar toch minder last van. Er zijn kluisjes om je kostbaarheden in op te bergen. Er zouden iets meer zitplaatsen aanwezig kunnen zijn. En de bewegwijzering naar de routes kan ook verbeterd worden. Tip: neem een tafelkleed mee voor over de picknicktafel. En plastic zakken om op te zitten. Het hout blijft lang nat en een koude en natte k… droogt niet makkelijk op;-)

Wat een fijne reactie!