Hendrik

Professionele instructie vooraf, en het klimmateriaal is splinternieuw! Gave baan!

Maaike koster

Heel goed georganiseerd. Er leuk om er een kinderfeest te houden

Heel klantvriendelijk! Ivm rugklachten kreeg ik een comfortgordel. Heb heel fijn kunnen klimmen in het prachtig parcours, en er werd ook tussendoor gevraagd of het goed ging!
We hebben allemaal...
We hebben allemaal erg genoten!

Reactie Klimbos Nederland:

Fijn om te lezen dat het zo goed bevallen is!

Een klimbos met veel mogelijkheden om jezelf uit te dagen en te verbazen. Mijn grote en kleine kleinkinderen hebben dag van hun leven gehad.

Van Vrouwerf

Leuk kinderfeestje gevierd bij het Klimbos!

Leuk klimbos. Duidelijk aangegeven wie welke route kan doen. Makkelijke apparatuur en het gebruik goed uitgelegd. Daarna vrij om te klimmen waar je wilt.

Top!

Henk

Heel leuk klimpark. Cartering is erg duur en ging om 17:00 uur dicht terwijl klimmen tot 18:30 uur mogelijk is.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie en feedback!

Sharon

Uitgebreid en heel uitdagend klimbos. Volop mogelijkheden voor kinderen én volwassen.
Goede instructie ontvangen.
Ivm onweer vroegtijdig moeten stoppen, personeel reageerde heel adequaat....
Goede instructie ontvangen.
Ivm onweer vroegtijdig moeten stoppen, personeel reageerde heel adequaat.
Wel jammer dat we geen kortingsbon oid hebben gekregen ter compensatie want we waren pas halverwege de parcoursen. Daar mis ik wel een stukje service.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je zo kort hebt kunnen klimmen, dat was niet wat je verwacht had en wat je geboekt hebt. Ik stuur je zo een mail hoe we dit kunnen oplossen.