A.h.

We zijn hier met een kinderfeestje geweest. 6 kinderen van 8 jaar en 2 volw. Erg leuk! Goede instructies.

Klimbos Achterhoek

Afgelopen week samen met mijn zoontje van 6 geweest. Hij voldeed net aan de minimum lengte dus hij mocht klimmen! Alles was goed geregeld. Duidelijke uitleg en hulp. En de (junior) routes zijn... Afgelopen week samen met mijn zoontje van 6 geweest. Hij voldeed net aan de minimum lengte dus hij mocht klimmen! Alles was goed geregeld. Duidelijke uitleg en hulp. En de (junior) routes zijn zelfstandig goed te doen. Maar er lopen genoeg jongens rond om te helpen als er iets niet helemaal goed gaat. We zijn erg tevreden en gaan zeker terug!

Zeker leuk! Voor alle leeftijden wat & instructie is kort en bondig wat het praktisch en zelfstandig maakt. Personeel is vriendelijk en houdt een oogje in het zeil. Wel zou het leuk zijn om bij een... Zeker leuk! Voor alle leeftijden wat & instructie is kort en bondig wat het praktisch en zelfstandig maakt. Personeel is vriendelijk en houdt een oogje in het zeil. Wel zou het leuk zijn om bij een aantal onderdelen een keuze te hebben i.p.v 1 vaste route.

Eric Huijgens

Prima uitje , voor kids in leeftijd van 8 tot 99

Wij waren met onze kleinzoon van van 7 jaar.

Heel slecht

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor jullie reactie. Wat jammer dat jullie klimuitje niet naar wens was. Kun je me misschien uitleggen wat er niet goed was?

Joyce

Super leuk, goede uitleg en kinderen konden meteen aan de slag.