Super mooie, gevarieerde klimroutes, ook de oranje!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat ontzettend leuk om te lezen!

Cyrille van Melis - Stichting Avondje Uit 013

Wat een super mooie dag hebben we gehad bij jullie met onze stichting Avondje Uit 013! Goede introductie op het begin met veiligheidsinstructies en een oefenparkour en hele mooie tokkeltochten in de... Wat een super mooie dag hebben we gehad bij jullie met onze stichting Avondje Uit 013! Goede introductie op het begin met veiligheidsinstructies en een oefenparkour en hele mooie tokkeltochten in de bomen. Tip voor bezoekers: smeer je in met Deet of een ander anti muggenspul, want ze weten je te vinden haha. Tot een volgende keer!

Tot de volgende keer!

S Robesin

Heel leuk om zo te klimmen. Er werken fijne motiverende mensen

Was een leuke dag, alles is veilig en goed opgezet. Wel is het jammer dat we door de drukte veel moesten wachten. Klein verbeterpuntje, aan het einde van een parcour moet je vaak met de trap naar... Was een leuke dag, alles is veilig en goed opgezet. Wel is het jammer dat we door de drukte veel moesten wachten. Klein verbeterpuntje, aan het einde van een parcour moet je vaak met de trap naar beneden klimmen. Eindigen met tokkelen zou leuker zijn geweest.

Uitgebreid en gevarieerd parcours met uitstekende begeleiding!

Een mooi en verzorgd klimbos met vriendelijk personeel. Enige aandachtspuntje is de kraan bij de wc die door blijft lopen de hele dag door. Dit vind ik persoonlijk zonde van drinkwater er zijn nog... Een mooi en verzorgd klimbos met vriendelijk personeel. Enige aandachtspuntje is de kraan bij de wc die door blijft lopen de hele dag door. Dit vind ik persoonlijk zonde van drinkwater er zijn nog altijd landen die dit niet of te weinig hebben.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de review en de tip!

Yvonne

Goed georganiseerd, veiligheid staat voorop, uitdagende routes en ziet er netjes uit. Ik vind de tijdsloten ook erg fijn, het was niet super druk omdat je genoeg kon spreiden. Fijn dat we dus veel... Goed georganiseerd, veiligheid staat voorop, uitdagende routes en ziet er netjes uit. Ik vind de tijdsloten ook erg fijn, het was niet super druk omdat je genoeg kon spreiden. Fijn dat we dus veel konden klimmen ipv wachten.