Uijtdewillegen

Perfect als je actief bezig wil zijn de is niet duur voor 2,5 klimmen . Goede uitleg en begeleiding voor herhaling vatbaar.

Martin

We zijn met 3 kinderen geweest in de leeftijd van 11, 9 en 5.
We zijn met 3 kinderen geweest in de leeftijd van 11, 9 en 5.
die van 11 en 9 hebben de junior route gedaan 9 ( samen met oma) en vonden het heel leuk. Voor het meisje van 5 was er, buiten het kabouterpad, geen alternatief, misschien dat het een optie is om voor die groep ook een soort van mini klim route te maken ?

R. van M.

Mooi klimbos met gevarieerd aanbod aan routes in verschillende moeilijkheidsgraad. Heldere instructie vooraf en instructeurs zijn tussen de diverse klimroutes te vinden, indien hulp nodig is.

Met 6 studenten gaan klimmen, ontzettend leuk klimbos met genoeg uitdaging en verschillende moeilijkheidsgraden om er voor iedereen wat leuks van te maken.
Personeel is ontzettend vriendelijk...
Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ontzettend leuke dag gehad

Reactie Klimbos Nederland:

Altijd leuk om enthousiaste reacties te mogen lezen!

Ik vond het geweldig in het klimbos en het was ook allemaal goed geregeld.

Wellicht is het goed om de uitleg (safety instructies, klimgordels, tokkelbaan voordoen) te splitsen voor beginnende en ervaren klimmers. Als je ervaren bent (vaker bij Klimbos geweest) dan kan... Wellicht is het goed om de uitleg (safety instructies, klimgordels, tokkelbaan voordoen) te splitsen voor beginnende en ervaren klimmers. Als je ervaren bent (vaker bij Klimbos geweest) dan kan welicht een kortere uitleg volstaan?

Reactie Klimbos Nederland:

Goede tip! We nemen dit mee en gaan het bespreken.