Rianna herder

Duidelijk uitleg gekregen en daarna konden we vrij klimmen. Mooi ervaring

Rick

Super gaaf Klimbos. Zelf voel ik angst instabiliteit op hoogtes, maar ben alle banen (opbouwend) tot de 18 meter hoog gaan doen als een oefening om je niet mentaal tegen je angsten te verzetten maar... Super gaaf Klimbos. Zelf voel ik angst instabiliteit op hoogtes, maar ben alle banen (opbouwend) tot de 18 meter hoog gaan doen als een oefening om je niet mentaal tegen je angsten te verzetten maar juist de angst te omarmen en accepteren. Met knikkende knieƫn, maar toch overwonnen en kan eigenlijk niet wachten tot de volgende keer! Hele leuke aanrader.

Verder vriendelijk personeel en goede veiligheidsinstructies (zelfs voor een newbie als ik).

Reactie Klimbos Nederland:

Goed dat je je grenzen hebt verlegd! Tot de volgende keer!

Tamara

Best prijzig, maar erg leuk klimbos. Goede instructie vooraf

Run4Free

Super gezellige middag gehad. Duidelijke (veiligheids)instructies ontvangen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fam. R.

Duidelijke informatie op website en aan telefoon met reserveren, nette ontvangst. op dag zelf , duidelijke instructies op voorhand, voldoende parcoursen en dus uitdaging, begeleiding bij "lastige"... Duidelijke informatie op website en aan telefoon met reserveren, nette ontvangst. op dag zelf , duidelijke instructies op voorhand, voldoende parcoursen en dus uitdaging, begeleiding bij "lastige" stukken ook goed. Kortom allemaal positief.

Enige minpuntje...we hebben in de tijd niet alle parcoursen kunnnen doen, dus komen zeker nog een keer terug.

Gabriels Elke

Ik was aangenaam verrast, enkel handschoenen zijn geen overbodige luxe

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie. Handschoenen zijn inderdaad optioneel om zelf mee te nemen.