Hans Reesink

Onder deskundige leiding een fantastische middag met mijn kleinkinderen beleefd!

Hallo Klimbos Ruurlo,

Hallo Klimbos Ruurlo,

Wij hebben ons schooljaar afgesloten met een dagje Klimbos Ruurlo. Zowel de leerlingen als de begeleiding hebben erg genoten van deze dag. De ontvangst was vriendelijk en de uitleg duidelijk. Veel leerlingen hebben dingen gedaan waarvan ze niet dachten dat ze dat zouden durven, grenzen zijn verlegd! Graag komen we in de toekomst een keer terug!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat super om te lezen! Tot een volgende keer!

R. Winter

Ik ben samen met mijn kinderen in het klimbos te Ruurlo geweest. Mooi klimbos tussen de bomen, met vele leuke uitdagingen.
We hebben genoten!

Erg leuke routes. Super om te klimmen ook voor studenten. Alleen kwam je bij de tokkelroute soms niet aan op het platvorm. Je stopte er soms een meter of 2 voor.

Mooij

Erg leuk, goede voorzieningen, mooi parcours, kleinkinderen ( 2 van 11 en 1 van 5,5 hebben genoten)

Goed georganiseerd leuke mede werkers en mooie parcoursen

De instructie was niet zorgvuldig.
1 Ons kleinkind van 7 werd niet gemeten.( hij bleek tekort te zijn)
2. Hij kreeg n oranje bandje > hij had groen moeten hebben.
3. Er werd niet...
De instructie was niet zorgvuldig.
1 Ons kleinkind van 7 werd niet gemeten.( hij bleek tekort te zijn)
2. Hij kreeg n oranje bandje > hij had groen moeten hebben.
3. Er werd niet gezegd dat je per kleur vier opstappunten hebt, oplopend van makkelijk naar moeilijk. Hij begon veel te moeilijk
4 de instructrice begeleidde hem af en toe

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de review en wat jammer dat je de instructie niet zorgvuldig vond. We doen altijd onze uiterste best om de instructie voor iedereen duidelijk te maken. Het klimbos is toegankelijk voor... Bedankt voor de review en wat jammer dat je de instructie niet zorgvuldig vond. We doen altijd onze uiterste best om de instructie voor iedereen duidelijk te maken. Het klimbos is toegankelijk voor kinderen vanaf 6 jaar én met een minimale lengte van 1.20m, bij twijfel over deze lengte wordt er altijd bij de kassa gekeken of een kind wel of niet lang genoeg is. Kinderen tot 1.40m kunnen dan wel in het juniorbos (de oranje routes) zelfstandig klimmen en krijgen hier een bandje voor. De overige routes zijn dan helaas niet toegankelijk, hier moeten gasten echt minimaal 1.40m lang zijn. Hopelijk hebben jullie ondanks de tegenvallende instructie toch een leuk klimuitje gehad!