Julika de Fouw

Het klimbos is elke keer weer een hoogtepunt van ons bezoek in Nederland. De verschillende routes zijn fun voor elk niveau, het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en het is de meest... Het klimbos is elke keer weer een hoogtepunt van ons bezoek in Nederland. De verschillende routes zijn fun voor elk niveau, het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en het is de meest prachtige setting. We komen volgende keer weer!!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor deze enthousiaste reactie!

De kleinkinderen vonden het prachtig hebben genoten zijn 10 en 14 jaar

De klimparcours zijn heel leuk, veel variatie en moeilijk. De medewerkers waren echter niet zo leuk, eerder chagrijnig en er was een tekort aan personeel waardoor wij geen eten konden halen en... De klimparcours zijn heel leuk, veel variatie en moeilijk. De medewerkers waren echter niet zo leuk, eerder chagrijnig en er was een tekort aan personeel waardoor wij geen eten konden halen en waardoor wij de grijze baan niet konden doen. Het klimbos is dus heel leuk, de medewerkers een stuk minder.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review, wat jammer dat je een slechter gevoel over hebt gehouden aan de vriendelijkheid van onze medewerkers. Goed dat je het aangeeft, we gaan dit zeker meenemen in evaluatie.... Bedankt voor je review, wat jammer dat je een slechter gevoel over hebt gehouden aan de vriendelijkheid van onze medewerkers. Goed dat je het aangeeft, we gaan dit zeker meenemen in evaluatie. Hopelijk kunnen we jullie nog een keer ontvangen en kunnen we deze ervaring verbeteren!

Onduidelijk paden bewijzering

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de kritische noot!

Pascal

Het was heel erg leuk, maar ook wel spannend , een geweldig uitje voor het hele gezin. alles was top geregeld.

Amber

Hele leuke dag gehad. Veel leuke uitdagingen in de routes