Met mijn 2 kinderen geweest. Zelf niet geklommen omdat op de website aangegeven stond dat beide het zonder begeleiding zouden kunnen. Maar mijn dochter van 6 had best moeite met de parcours en ik... Met mijn 2 kinderen geweest. Zelf niet geklommen omdat op de website aangegeven stond dat beide het zonder begeleiding zouden kunnen. Maar mijn dochter van 6 had best moeite met de parcours en ik had er spijt van dat ik zelf niet met haar mee ben gegaan. Ze vond het parcours ook behoorlijk spannend terwijl ze normaal echt niet zo flauw is. Ik heb diverse malen iemand moeten zoeken om mijn dochter verder te helpen. Het personeel is uiterst behulpzaam en ontzettend vriendelijk maar ik voelde me er toch niet prettig bij. Ik zou aanraden met zulke jonge kinderen als ouder wel mee te gaan met het parcours. De kinderen hebben beide wel ontzettend genoten. Prachtig klimbos en we komen zeker nog eens terug!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review. Vervelend dat je dochter van 6 het allemaal nog wat lastig vond. Het klimbos is inderdaad toegankelijk vanaf 6 jaar en we zien hier veel variatie in. De ene 6-jarige klimt... Bedankt voor je review. Vervelend dat je dochter van 6 het allemaal nog wat lastig vond. Het klimbos is inderdaad toegankelijk vanaf 6 jaar en we zien hier veel variatie in. De ene 6-jarige klimt met gemak alle routes, terwijl de andere 6-jarige dit erg moeilijk vindt. Gelukkig hebben jullie allemaal alsnog genoten van het klimuitje en we hopen jullie nogmaals terug te zien!

Melanie

Uitleg was goed, ze waren vriendelijk en alles was goed verzorgd

Alles was goed geregeld! Duidelijke instructie, vriendelijke en behulpzame medewerkers en leuke parcours.

Leuke activiteit voor jong en oud. Prettige, rustige sfeer in natuurlijke omgeving. Houden zojuist! Juist voldoende toezicht; ben zelf 71, maar heb me geen moment onveilig gevoeld.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat ontzettend goed om te lezen!

Superleuk! Afwisselend, vriendelijk personeel, degelijke instructie en alles supersolide en veilig gebouwd.

Lian

Voor de eerste keer samen met mijn zoontje van 8 jaar een klimbos gegaan. Super leuk om te doen!! Heel leuk parcours, ook voor de volwassenen uitdagend. Vriendelijk personeel en alles netjes... Voor de eerste keer samen met mijn zoontje van 8 jaar een klimbos gegaan. Super leuk om te doen!! Heel leuk parcours, ook voor de volwassenen uitdagend. Vriendelijk personeel en alles netjes onderhouden.