Lianne

Leuke klim routes. Mijn dochter van 11 vond ze goed te doen. Rode route was wel een uitdaging. Persoonlijk vind ik het heel raar dat je tot 19 uur kan klimmen maar de horeca en wc's sluiten om 17... Leuke klim routes. Mijn dochter van 11 vond ze goed te doen. Rode route was wel een uitdaging. Persoonlijk vind ik het heel raar dat je tot 19 uur kan klimmen maar de horeca en wc's sluiten om 17 uur. Dit hoort niet bij het Klimbos maar bij Biesbosch centrum. Het lijkt mij handig dat er toiletten voor klanten Klimbos bij komen en er bijvoorbeeld flesjes drinken bij de kassa verkocht worden. Opvallend was ook dat er zeer weinig personeel rond de routes rond liepen. Ondanks deze minpunten een zeer geslaagd uitje.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review Lianne. We gaan zeker aan de slag met je punten! Wellicht tot een volgende keer!

Femke

Mooi bos en fijn dat je verschillende routes kan kiezen. Personeel is ook vriendelijk en professioneel!

Mirjam

Erg leuk tijdverdrijf in een mooi bos en met goede uitleg

de Jager

Geweldig genoten jammer dat door personeelstekort de "dodensprong dicht was

Heel leuk Klimbos, maar vieze toiletten en geen goede koffie helaas

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je klimuitje een wat nare nasmaak heeft. We doen ons best om alles goed geregeld te hebben, de toiletten worden dagelijks schoongemaakt. Hopelijk weerhoudt... Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je klimuitje een wat nare nasmaak heeft. We doen ons best om alles goed geregeld te hebben, de toiletten worden dagelijks schoongemaakt. Hopelijk weerhoudt je ervaring je niet om nog eens terug te komen!

Peter

Weer een leuke dag gehad. Ook de jongste 8 mocht nu eindelijk de grote routes klimmen inclusief de grijze met de vrije val

Jammer dat er geen abonnement voor is zouden dan nog vaker...

Jammer dat er geen abonnement voor is zouden dan nog vaker gaan

Maaike

Toffe dag gehad! Jammer van de regen, maar daar kunnen jullie niets aan doen..