Super mooie locatie , goede uitdaging, fijn behulpzaam personeel

Silvia

Hoi een hele fijne ervaring en service. Alleen jammer dat ik nooit de tegoedbon voor de plek welke we niet gebruikt hebben heb ontvangen

Vivian

Erg leuk en gevarieerd klimbos. Minpunt is wel dat er geen begeleiding bij de vrije val en de bungeejump staat, dat kan een levensgevaarlijke situatie veroorzaken.

Helaas zaten er veel mensen vast en moesten gered worden. Kleine kinderen die moeilijke (rode) parcours doen, dat wordt niet tegengehouden- wat gek is want dat is gevaarlijk? Daardoor veel moeten... Helaas zaten er veel mensen vast en moesten gered worden. Kleine kinderen die moeilijke (rode) parcours doen, dat wordt niet tegengehouden- wat gek is want dat is gevaarlijk? Daardoor veel moeten wachten en weinig kunnen doen. Het leek of de ziplines niet goed genoeg gespannen zijn want in 2 uur zijn er 3 mensen die vast kwamen te zitten.

Marcel

Leuk klimbos, geen goede EHBO! Toen ik er was, waren er alleen maar jongeren als personeel. Ik raakt op een route gewond, met een grote schaafwond op mijn arm. De jongen die mij hielp kon de EHBO... Leuk klimbos, geen goede EHBO! Toen ik er was, waren er alleen maar jongeren als personeel. Ik raakt op een route gewond, met een grote schaafwond op mijn arm. De jongen die mij hielp kon de EHBO doos niet vinden en eenmaal gevonden, ontbraken er veel zaken in de doos. O.a. Betadine etc. Ben toen maar naar huis gegaan. Erg jammer dat er geen volwassen personeel aanwezig was, mét EHBO-kennis...

Leuk klimbos met duidelijke instructies en goed begeleiding. De parcours zijn leuk, voor dat er een apart tokkelparcour is. Echter, als je al vaker een klimbos hebt gedaan of sportief bent aangelegd... Leuk klimbos met duidelijke instructies en goed begeleiding. De parcours zijn leuk, voor dat er een apart tokkelparcour is. Echter, als je al vaker een klimbos hebt gedaan of sportief bent aangelegd is het parcour niet ontzettend uitdaging. Plezier werd er niet minder van, want dit maakt het toegankelijk om met mensen te gaan die minder ervaring hebben of een minder goede conditie hebben. Een aanrader!

Twan

Leuke obstakels, niet te hogen bomen en heldere instructies van personeel