Goed georganiseerd, duidelijke instructies en voor ieder wat wils

Tjeerd Altena

Geweldig, wel veel verplaatsing van de zekeringen.

Wolters

Een ontzettend leuk, mooi en verzorgd klimbos. Een echte aanrader om naar toe te gaan.

Rene

Super leuke dag actief bezig zijn. Grenzen verleggen en genieten van de mooie omgeving. Prachtige lokatie van het klimbos

Willem

Leuk uitje met je kind(eren). Laagdrempelig met ruim voldoende spanning en lekker in de buitenlucht.

Mooie locatie, ruim opgezet en ook zeer prettig voor de mensen die aanmoedigen.

Lindeboom

We hebben genoten van ons 3 uurtjes klimmen. Leuk klimparcour en netjes onderhouden. Top!!

Bunschoten

Vooraf een duidelijke instructie en daarna lekker zelf aan de klim.. de tokkelbaan is erg mooi met lange stukken. Mooi in t groen.. qua obstakels had ik op wat meer variatie gehoopt..alles was zo'n... Vooraf een duidelijke instructie en daarna lekker zelf aan de klim.. de tokkelbaan is erg mooi met lange stukken. Mooi in t groen.. qua obstakels had ik op wat meer variatie gehoopt..alles was zo'n beetje van hout of touw maar alles was goed werkend en voor elke klimmer wat wils.. medewerkers waren geregeld in de buurt mocht je hulp nodig hebben.. Erg leuk klimbos

Daalhuizen

Veilig geklommen, en een leuke ervaring gehad. Helaas was de instructie dame te laat waardoor het opeens heel druk was.