Een goed georganiseerd bedrijf met zeer vriendelijk personeel. Het klimbos is verdeeld in een aantal junior en senior klimroutes, waarbij vooral gelet word op lengte van de deelnemers en op... Een goed georganiseerd bedrijf met zeer vriendelijk personeel. Het klimbos is verdeeld in een aantal junior en senior klimroutes, waarbij vooral gelet word op lengte van de deelnemers en op klimvaardigheid. Er wordt voordat men begint een duidelijke instructie gegeven ,waarbij ook op de risico's gewezen word. Tevens is er in het klimgedeelte constant personeel aanwezig om aanwijzingen te geven en eventuele vragen te beantwoorden. Er is ook een restaurant bij, waar je heerlijk kunt eten en voor de allerkleinsten is er Het kabouterpad, waar de jongeren een bepaalde route kunnen volgen en vragen moten beantwoorden. Al met al een prima gelegenheid om je ruim 3 1/2 uur te vermaken.

R. ten Lohuis

Geweldig - genoten - goed geregeld - veiligheid voorop !

Rijnberk

Zolang plezier als je vol kunt houden. Uitdagemde routes en verrassend: de junior routes zijn niet “saai” voor senioren. We hadden een hele leuke dag (vermaakten ons van 10:30 tot 14:00 en toen... Zolang plezier als je vol kunt houden. Uitdagemde routes en verrassend: de junior routes zijn niet “saai” voor senioren. We hadden een hele leuke dag (vermaakten ons van 10:30 tot 14:00 en toen waren we kapot ?) met een zoon van 11 en dochter van 6. We komen geheid terug!

Pietersz

Leuk klimbos, vriendelijk personeel
Instructie duurt wel lang als je al vaker geklommen hebt.

Fijne en rustige begeleiding. Onze jongste kreeg extra advies. Werd rustig de tijd voor genomen wat erg fijn was. Hierdoor kon hij ook deelnemen. Ze hebben het geweldig gehad. Top gedaan.

Jans

Superleuk klimbos! Kids hebben zich prima vermaakt! Gaan we zekersnog een keer doen!

Mijn dochter en kleinzoon hebben geweldig genoten! Wat een geweldig mooie plek, met heel veel verschillende klimmogelijkheden en niveaus.

Remco Akkermans

Super mooi en makkelijk haak systeem voor de kids.

Vriendelijk personeel en goede uitleg! Heerlijk geklommen met onze scoutinggroep.