S. Van Eketen

Ik (oma van 65) heb veel plezier gehad met zoon (35) die een beetje de gangmaker was en dappere kleinzoon (7) voor wie alles net iets te groot was. Door zijn aanmoedigingen heb ik 2 trajecten... Ik (oma van 65) heb veel plezier gehad met zoon (35) die een beetje de gangmaker was en dappere kleinzoon (7) voor wie alles net iets te groot was. Door zijn aanmoedigingen heb ik 2 trajecten afgelegd! Leuk om zo samen te doen, we waren best wel trots op onszelf!! Uitleg was duidelijk, de banen zagen er goedverzorgd uit en de beveiliging solide.

Marjolijn Verhoeven

Super leuk bos ook voor de kleintjes leuke route met veel uitdaging ??Binnen een week twee x komen klimmen dat zegt genoeg ???

Een prachtige omgeving en veel verschillende parcours met voor elk iets wils. Onwijs leuke dag gehad met het hele gezin. Echt een aanrader.

Valeriy Logvin

A very nice place for those seeking to spend time actively

Super leuk uitje! Professionele enthousiaste begeleiding, mooie plek, goede uitleg, warme positieve begeleiding. M’n dochter vond het tokkelen eerst eng, maar ze werd er lief en aanmoedigend in... Super leuk uitje! Professionele enthousiaste begeleiding, mooie plek, goede uitleg, warme positieve begeleiding. M’n dochter vond het tokkelen eerst eng, maar ze werd er lief en aanmoedigend in begeleid waardoor ze het snel gewoon zelf durfde. Echt een aanrader!

Jeroen h

Superleuk! Alles is goed geregeld. Alleen zou het goed zijn om houtsnippers op de wandelpaden te leggen. Bij regen zijn de paden te modderig / glad. Als dit voor elkaar is dan is het 5 sterren... Superleuk! Alles is goed geregeld. Alleen zou het goed zijn om houtsnippers op de wandelpaden te leggen. Bij regen zijn de paden te modderig / glad. Als dit voor elkaar is dan is het 5 sterren waard!