Al meerdere malen geweest maar kinderen vinden het nog steeds heel leuk

Loes

Leuke ervaring voor de jongens wij komen zeker nog een keer terug. Zal wel eerst weerbericht bekijken :-)

Mooi aangelegd en veel diversiteit voor jong en oud

Mandy Zoet

Leuk opgezet park en voor ieder wat wils. Wel erg jammer dat de vrije val en bungeejumpen afgesloten waren ivm onderhoud. Dit was voor ons de voornaamste reden om het park te bezoeken en wij hadden... Leuk opgezet park en voor ieder wat wils. Wel erg jammer dat de vrije val en bungeejumpen afgesloten waren ivm onderhoud. Dit was voor ons de voornaamste reden om het park te bezoeken en wij hadden er anders voor gekozen de datum te verzetten als wij dit van tevoren wisten. Het had fijn geweest als dit vooraf was gecommuniceerd in de reserveringsmail oid. Verder wel een leuke dag gehad.

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Mandy, bedankt voor je reactie. Zodra we weten dat een route dicht moet, wordt dit op onze website vermeld. Onderhoud houdt in dat er een onderdeel van de route niet meer aan onze standaarden... Beste Mandy, bedankt voor je reactie. Zodra we weten dat een route dicht moet, wordt dit op onze website vermeld. Onderhoud houdt in dat er een onderdeel van de route niet meer aan onze standaarden voldoet, dit kan elke moment ontstaan. Hierdoor is onderhoud van routes vrijwel nooit gepland. We streven er uiteraard na om al onze routes open te hebben. In verband met veiligheid wordt een route soms toch gesloten tot de route weer volledig goed is en aan onze standaarden voldoet. Wel fijn om te lezen dat jullie ondanks het sluiten van de vrije val en bungee een leuke dag hebben gehad!

B Nijhof

Weinig personeel

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je weinig personeel ervaarde. Wellicht kan je me aangeven, waar je meer personeel had verwacht?
Onze medewerkers lopen rond in het bos en houden daarbij...
Onze medewerkers lopen rond in het bos en houden daarbij de verschillende routes in het oog.

Fijne instructie om daarna heerlijk te gaan klimmen. In de ochtend was het lekker rustig, gedurende de dag werd het steeds drukker.