Casper

Mooi klimbos. Goed aangelegd met veel uitdagende overgangen.

Irene

Duidelijk uitgelegd, heel leuk om te doen en aardige mensen die behulpzaam zijn

Hof&co

Geslaagd uitje voor zowel kinderen als volwassenen

Gerard

Een feestje vieren in het Klimbos Veluwe is met recht een feest(je)!
Voor ons was het de eerste keer, dus we hadden nog geen ervaring.
Maar het was een prachtige lokatie met uitdagende/...
Een feestje vieren in het Klimbos Veluwe is met recht een feest(je)!
Voor ons was het de eerste keer, dus we hadden nog geen ervaring.
Maar het was een prachtige lokatie met uitdagende/ veilige routes en een goede uitrusting (klimgordels).
Route oranje 3 was helaas gesloten i.v.m. onderhoud, maar als compensatie mochten onze kinderen de Route groen doen. Dat werd erg gewaardeerd! We komen zeker vaker terug.

Klimbos in Lage Vuursche is leuk en uitdagend voor kinderen! Tijdens ons uitje daar was het heel druk met hele jonge kinderen, waardoor je lang moest wachten op de junior routes.

Suzanne

Maar 2 van de 3 juniorbanen open. Bij de ene lange wachtrijen, omdat een etappe in het parcours veel langer was dan de rest, wat erg veel tijd kostte.

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Suzanne, bedankt voor je review. Het klopt dat 1 van de oranje routes op dit moment gesloten is ivm onderhoud. We hopen dat deze snel open kan, waardoor er nog meer klimplezier is voor... Beste Suzanne, bedankt voor je review. Het klopt dat 1 van de oranje routes op dit moment gesloten is ivm onderhoud. We hopen dat deze snel open kan, waardoor er nog meer klimplezier is voor iedereen! Hopelijk zien we je nog een keer terug!

We waren met vier jongens (11 tot 14 jaar) tijsens n rechenachtige ochtend. We hebben ons drie uur lang vermaakt ondanks t weer en wel tot 5 keer toe de vrije val gedaan waarbij tussen door het... We waren met vier jongens (11 tot 14 jaar) tijsens n rechenachtige ochtend. We hebben ons drie uur lang vermaakt ondanks t weer en wel tot 5 keer toe de vrije val gedaan waarbij tussen door het elastiek werd gecontroleerd, Safety first! De uitleg bij aanvang was klip en klaar, ook die bij de bungy jump en vrije val. Top dagje!

Skip Suijkerbuijk

We hebben een geweldig kinderfeestje gehad!

Montessori Sterrenschool

Mooie klimroutes op verschillende niveaus. Voor de bovenbouwgroep van onze school (11-12 jaar) heel veel uitdaging!