Jane van Solingen

Mijn man en dochter van 10 vonden het geweldig. Spannend, uitdagend, trots en met hulp van de medewerkers lukt zo'n beetje alles!

Chris

Veel gevarieerde routes voor verschillende niveaus. Mooie omgeving en behulpzame medewerkers.

Jeroen

Leuke routes jammer dat de vrije val dicht was door gebrek aan personeel mijn kinderen hadden hier naar uigekeken. Als we dit hadden geweten waren we een andere keer gegaan

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Jeroen, bedankt voor je reactie! Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad en ik begrijp de teleurstelling over het dicht zijn van de vrije val. Helaas zijn ook wij gebonden aan... Beste Jeroen, bedankt voor je reactie! Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad en ik begrijp de teleurstelling over het dicht zijn van de vrije val. Helaas zijn ook wij gebonden aan regels en moet personeel bij bepaalde klachten thuis blijven. We doen ons best om alles zo goed mogelijk in te plannen, maar in sommige gevallen betekent dit dat de vrije val een dagje dicht moet. Veiligheid voor alles! Hopelijk kunnen je kinderen een andere keer de vrije val nog eens ervaren!

We hebben een kinderfeestje gevierd in het klimbos en dat was echt fantastisch. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt en in het bos was het beduidend minder warm dan op andere plekken. Er werd... We hebben een kinderfeestje gevierd in het klimbos en dat was echt fantastisch. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt en in het bos was het beduidend minder warm dan op andere plekken. Er werd goed gezorgd voor veiligheid en heldere instructies. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor deze enorm enthousiaste reactie!

Katinka

Weer een groot succes. Vooral het tokkelen. Jammer bij de laatste route trage mensen voor ons. Duurde heel erg lang.