Ik word netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling verbeterpunten: niet meer met GLS bezorgen. Kan maar tussen bepaalde tijden door de weeks. Tja

Andries

Assortiment en prijsverbeterpunten: Donderdag besteld, maandag in huis. Op zich niets mis mee, maar wel als je pontificaal 'snelle levering' op je website hebt staan. Snelle levering is... Assortiment en prijsverbeterpunten: Donderdag besteld, maandag in huis. Op zich niets mis mee, maar wel als je pontificaal 'snelle levering' op je website hebt staan. Snelle levering is tegenwoordig; voor xx uur besteld, morgen in huis. Verder ligt de productie/branddatum van de koffie tussen de 8 en 12 maanden terug. Dat is in mijn ogen al lang geen verse koffie meer, maar tamelijk oude voorraad. Ik weet wel; niet gebruikelijk, maar het zou netjes zijn om dat te vermelden.

Kayleigh

Ruime keuze verbeterpunten: Het verzendbedrijf waarmee wordt samengewerkt. Kwamen niet op afgesproken tijdstip

Bestellen gaat snel

Koffie is goedkoper dan de gemiddelde prijs in de supermarkt. Zeer snelle levering aan huis.

Sanne

Super snel en altijd goed geregeld. Ik ben zeer tevredenverbeterpunten: Ik bestel altijd hetzelfde. Zou fijn zijn wanneer de mogelijkheid bestaat om na inloggen voor hetzelfde product te kiezen. En... Super snel en altijd goed geregeld. Ik ben zeer tevredenverbeterpunten: Ik bestel altijd hetzelfde. Zou fijn zijn wanneer de mogelijkheid bestaat om na inloggen voor hetzelfde product te kiezen. En wanneer de mogelijkheid geboden wordt om vanaf een bepaalde hoeveelheid tegelijk bestellen geen verzendkosten meer te hoeven betalen zou ook gewaardeerd worden.

GROOT ASSORTIMENT verbeterpunten: BETALEN OP FACTUUR NOG STEEDS NIET MOGELIJK. MINDER AANTREKKELIJK VOOR ZAKELIJKE BSTELLINGEN

Eerste keer een bestelling gedaan. Erg tevreden!

Verbeterpunten: Wanneer niet geleverd kan worden of pas later dan svp uit eigen beweging doorgeven