Goede prijsverbeterpunten: Zorg dat de foto's op de site overeenkomen met de naam van het product.

Peter

Verbeterpunten: prijsstaffel verlengen boven 8 pakken

Voldoet aan alle wensen

Ton

Verbeterpunten: De vervoerder

Kreeg na twee mails antwoord op mijn mail maar niet het antwoord waar ik naar zocht. Verbeterpunten: Bij vragen over koffie antwoord geven waar uit blijkt dat er werkelijk vakmensen met de koffie... Kreeg na twee mails antwoord op mijn mail maar niet het antwoord waar ik naar zocht. Verbeterpunten: Bij vragen over koffie antwoord geven waar uit blijkt dat er werkelijk vakmensen met de koffie bezig zijn.

Daniel

Goed product. Snelle informatie. Op toegezegde datum afgeleverd

Goed product. Snelle informatie. Op toegezegde datum afgeleverd

Echter de Track en Trace van vervoerder werkte absoluut niet, zodat er geen zicht was op het afleveringstijdstipverbeterpunten: GLS zal zijn Track&Trace methode moeten aanpassen want ik heb wel een pakketnummer gehad maar ik kon niet nagaan waar mijn pakket was.

Jack

Prijs/kwaliteitverbeterpunten: Volgens de email zou de bestelling vrijdag 9 juni uiterlijk 17.00 uur op het afhaaladres De schoenmaker in Nuenen worden afgeleverd. Om 18.00 uur winkelsluitingstijd... Prijs/kwaliteitverbeterpunten: Volgens de email zou de bestelling vrijdag 9 juni uiterlijk 17.00 uur op het afhaaladres De schoenmaker in Nuenen worden afgeleverd. Om 18.00 uur winkelsluitingstijd was de bestelling er niet. Evenmin op zaterdag 10 juni. Het probleem zit uiteraard bij de vervoerder. Toch lastig

Jan

Beste prijs voor mijn koffie verbeterpunten: Koerier die de bestelling thuis brengt is bagger