Peter

De prijs verbeterpunten: sneller leveren. Jammer bij het open maken van de doos zat er een pak koffie bij van de onderkant tot de bovenkant in zijn geheel open. Koffie zat in de doos

Bianca

Netjes en snel geleverd!

Esther

In ieder geval geen negatieve punten te melden.

Peter

Verbeterpunten: verzending mag ietsje sneller.

Peter

De communicatie is snel en goed wat betreft de vragen die je heb over het productverbeterpunten: even een berichtje als het product later wordt verstuurd zou mooi zijn
zie tussen haakjes (Het...
zie tussen haakjes (Het product is aan gekomen alleen zou het 3 dagen eerder er zijn dan dat het dat werkelijk gebeurden.)

Milly

Overzichtelijke site en ruime keuze

Henk

Verbeterpunten: Helaas waren bij de bestelling 8 (!!) dozen Dolce Gusto cups kapot. Zag er uit alsof het onder uit een kelder was getrokken. Niet echt fris. Helaas niet meer bestellen daar. Verbeterpunten: Helaas waren bij de bestelling 8 (!!) dozen Dolce Gusto cups kapot. Zag er uit alsof het onder uit een kelder was getrokken. Niet echt fris. Helaas niet meer bestellen daar.

UPDATE : wel net een keurige mail gekregen van koffietheeplaza.nl , ze willen het graag oplossen, maar ik heb in mijn antwoord gezegd dat ik geen oplossing zoek, er wordt hier gevraagd naar onze ervaring en die was helaas niet positief. Dus een plus voor communicatie maar een min voor controle.
En 2 sterren staat voor : "slechte ervaring, maar niet opzettelijk". Ik geloof ook niet dat het opzettelijk is geweest, maar puur een offday van de controle afdeling.

Goed assortiment
snelle levering