Louis

Duidelijke site. Goede producten. Goede prijzen. Verbeterpunten: Zorg voor actuele nieuwsberichten. Koffie eigenschappen niet altijd duidelijk.

Beero Holding bv

Mooie site verbeterpunten: Communicatie is slecht en traag

jan

Communicatieverbeterpunten: als staat voldoende voorradig en je krijgt na bestelling bericht dat er niet genoeg voorradig is vind ik niet kunnen

Verbeterpunten: bestel bedrijf geeft geen aflever dagdeel aan

Snel en goedkoop

Gewoon prima

Krijg wel het idee dat ze het willen oplossen. Verbeterpunten: Heb 2 weken terug iets besteld .....en is nog niet binnen. Het gaat om een pak koffie. Niet helemaal van deze tijd. Wel het idee dat... Krijg wel het idee dat ze het willen oplossen. Verbeterpunten: Heb 2 weken terug iets besteld .....en is nog niet binnen. Het gaat om een pak koffie. Niet helemaal van deze tijd. Wel het idee dat het meer bij de bezorgdienst hoort

Snelle levering en goede kwaliteit.
Snelle levering en goede kwaliteit.
Geen gebruik hoeven maken van service uit onenigheden, dus daar kan ik niets op vermelden. Verbeterpunten: De Duitse koffiepads roodmerk zijn niet te drinken. echt de Duitse koffie.

Sabine

Goede communicatie; snel to the point en correct.