Peter

Zeer snelle levering en gemakkelijke bestelling verbeterpunten: Geen kosten rekenen voor credit card betaling

Henriettes Keramiek

Verbeterpunten: Ik kreeg het verzoek om te oordelen voordat ik het product ontvangen had.
Tussen betaling en levering zat 4 weken. De betalingsbevestiging ontving ik na 1 dag, daarna hoorde ik niets meer.

Vlot geleverd
prima koffie
prijs ook prima

Annemarie

Bestelling bleek nog niet verzonden.
Telefonisch contact resulteerde in wijziging van het leveringsadres. En zo ontvingen wij op ons vakantie-adres alsnog de bestelde pads.

Harriet

Verbeterpunten: Verzending met PostNL met aflevervenster van paar uurtjes

Jan

Direct gereageerd op mijn vraag over levering. verbeterpunten: Bestelling niet geleverd op aangegeven dag. Eén dag later. Contact opgenomen en direct antwoord gekregen. Prima.

Helma

Vriendelijkheid

Een betrouwbare webshop die zijn afspraken nakomt en een goede prijs/prestatie verhouding heeft.

Ik heb al eerder koffie besteld bij Koffie thee plaza en was ook deze keer weer ten zeerste tevreden.
De prijzen zijn goed en het product wordt netjes in de beloofde tijd thuis geleverd.
Toen ik belde met wat vragen werd ik door een vriendelijke jonge man te woord gestaan die netjes en vakkundig mijn vragen beantwoorde.

Ik heb Koffietheeplaza aan mijn naaste omgeving zeker aangeraden en zou de webshop aan iedereen aanraden.

Als mijn koffie op is bestel ik weer bij deze webshop.

PS. De nieuwe look en feel van jullie webshop is prachtig.

Verbeterpunten: Niet zo aandringen op een beoordeling, en zijn mensen die daar geen prijs opstellen.
Als iets goed is en vrijblijvend zou ik het wel doen, maar omdat het dringend verzocht word is het voor ons niet meer vrijblijvend.