William

Goed informatie/afhandeling verbeterpunten: Aflevering kan sneller in verhouding tot andere bedrijven.

Makkelijk via internetverbeterpunten: jammer van de verzendkosten. zou bij 50 of 70 euro toch wel franco moeten zijn.

Agnes

Snelle bezorging

Supersnelle levering

Delft-IT bv

Prima website. Duidelijk. Verbeterpunten: Ik zou een andere pakketdienst nemen want GLS is niet snel.
Woensdag 8-6-2016 bestelling geplaatst maar pakket is nog niet binnen. De gestelde 24 uur levering wordt niet gehaald.
Ook de genoemde datum in de verzendbevestiging wordt niet nagekomen. GLS is dat betreft geen goede partij.
Of je past je vermeldingen aan van de levertijden of je neemt een andere vervoerder.

Harry

Producten van zeer goede kwaliteit worden perfect afgeleverd. Verbeterpunten: Uitbreiding koffiebonen assortiment.

Snelle levering en goede prijzenverbeterpunten: Die Duitse koffie is niet te drinken. Slappe bak.

Sanne

Super snel opgestuurd

Arjan

Goede prijs/kwaliteit. Snelle bezorging. Koffiebonen zijn vers en zitten niet vlak tegen de houdbaarheidsdatum aan

Rien

Producten worden snel geleverd; persoonlijk zou ik liever zien dat de producten met PostNL werden geleverd i.p.v. GLS.