Dat ik mijn artikel bij dit bedrijf kan kopen verbeterpunten: Hihihi dit bedrijf zit in het vlaaien land. Ik stel voor een pandje te openen centraler in het land. Op de Veluwe in het Grote... Dat ik mijn artikel bij dit bedrijf kan kopen verbeterpunten: Hihihi dit bedrijf zit in het vlaaien land. Ik stel voor een pandje te openen centraler in het land. Op de Veluwe in het Grote Apeldoorn. Ik kom er regelmatig en zal dan het artikel kunnen afhalen. Scheelt vervoerskosten. Lijkt mij mooi ook een internet bedrijf als het nu dan is te openen in het Apeldoorn met ook deels Winkel/Koffie + shop. Heerlijk kunnen de mensen chillen aan goede koffie

F.A.C.

Snelle en correcte leveringverbeterpunten: geen

Sabrina

Uitstekende prijs, gemakkelijk besteld en snel geleverd.
Prettige track&trace koerier die ook na bestellen nog toestaat om bezorgtijd te veranderen of bezorgen bij buren te vermelden.
Uitstekende prijs, gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Grotere bestelling gedaan en THT datum van koffiebonen is prima in orde (1,5 jaar vooruit); dan is er allang weer opnieuw besteld ;-) verbeterpunten: De THT datum was enigszins een gok. Is fijn als daar iets over staat vermeld. Net per se de THT datum, maar een periode bijvoorbeeld.

Eenvoudige website verbeterpunten: Koffie die ik bestel ziet er op de website qua verpakking anders uit. Waardoor je je het apenzuur zoekt in 1e instantie omdat je naar t plaatje kijkt ipv de tekst.

Verbeterpunten: Doos was gedeeltelijk open gegaan

Joke

Wordt vlot en betrouwbaar afgewerkt.
Bij eventueel telefonisch contact wordt men netjes en duidelijk geholpen

Snelle levering en goed produkt verbeterpunten: Prijs ligt hoger als bij de reguliere winkel

Snel goed verpakt.