Leonard

Assortiment en voorraad

Besteld op zaterdag met iDeal betaald en dinsdag in huis. Prima dus.

Jouke

Prijs, snelheid verbeterpunten: onduidelijkheid over bezorgkosten. ik had ze al betaald toen ik op website een mededeling vond dat vanaf 4 augustus boven een bepaald bedrag (ik meen 70 euro)... Prijs, snelheid verbeterpunten: onduidelijkheid over bezorgkosten. ik had ze al betaald toen ik op website een mededeling vond dat vanaf 4 augustus boven een bepaald bedrag (ik meen 70 euro) bezorging gratis was, net als vorige keer; ze zijn toch in rekening gebracht. Eigenlijk zou u ze terug moeten storten

Verbeterpunten: Bij aankomst van de levering was de doos aan een zijde opengescheurd.

Een paar pakken koffie blijken niet meer vacuüm te zijn.

Het lijkt erop of er behoorlijk...

Een paar pakken koffie blijken niet meer vacuüm te zijn.

Het lijkt erop of er behoorlijk met de doos is gesmeten.

Ik raad u aan uw bezorgdienst hierover aan te spreken.

Wilma

Snelle levering. Redelijke verzendkosten. Verbeterpunten: Er komt een mail over de bezorging van het artikel maar die ik afkomstig van Binq. Dat ik onduidelijk als je bij KoffieTheePlaza iets... Snelle levering. Redelijke verzendkosten. Verbeterpunten: Er komt een mail over de bezorging van het artikel maar die ik afkomstig van Binq. Dat ik onduidelijk als je bij KoffieTheePlaza iets besteld hebt.

Sebastiaan

Prima prijs

Bob

Proactief mailen als afspraak anders is dan volgens de website afgesproken.