Order wordt snel afgehandeld en is door de opdrachtgever goed te volgen

Jan

Snelle levering. Goed verpakt. Was niet thuis maar kon pakketje bij een GLS-afhaalpunt in de buurt ophalen. Prima opgelost.

Verbeterpunten: Levertijden vooraf aangeven

Maudy

Twee keer koffiepads besteld bij koffietheeplaza

Ruud

- Snelle levering
- veel keus
- betrouwbaar

Kan goed een contact maken over een vraag en krijg goed antwoord. Een fout is ook via contact goed opgelost na overleg, kan er alleen positief over zijn. Verbeterpunten: Tja misschien een verbeter... Kan goed een contact maken over een vraag en krijg goed antwoord. Een fout is ook via contact goed opgelost na overleg, kan er alleen positief over zijn. Verbeterpunten: Tja misschien een verbeter punt, ik heb besteld bij KoffieTheePlaza maar krijg in mijn mail bericht van BinQ. En normaal gesproken zou ik mijn mail bericht niet openen als het bericht met de naam van een voor mij onbekende afzender is.
En wat nog mooier zou zijn dat er niet via de vervoerder een afleveringspunt wijziging gemaakt kan worden maar direct bij KoffieTheePlaza. Nu moet ik mijn mail in de gaten houden in mijn geval GLS en via hen aangeven naar een ander afleveringspunt. Op zo'n manier hoef ik niet voor levering thuis te blijven maar in het dorp bij het afleverpunt ophalen. Alleen bij mijn laatste bestelling ging de levering zo snel dat ik de mail te laat zag en ik het niet meer kon veranderen. Maar ach ik ben eigenlijk gewoon al heel blij dat ik, mijn merk koffie die niet meer in de winkels verkocht word, wel via KoffieTheePlaza kan bestellen.

Theo

Supersnel verbeterpunten: Zou het eerlijk gezegd niet weten

Snelle levering en scherpe prijs