J.H.C.C.

Snelle en goed verzorgde levering. Door problemen met de aansluiting in keukenkastje (rare leidingen met stopkraantjes) moest ik een loodgieter laten komen (100€). Verder alles perfect.

Bart

Online goed advies gekregen, helaas werd de verkeerde boiler geleverd. Maar na 1 telefoontje kwam een medewerker de boiler omruilen.

Arno

Erg goede evaring met snelle levering en service.

Nicolette

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop het hele proces van informatie opvragen/bestellen/afspraak inplannen/nakomen afspraken/installatie/oplossing van opgetreden probleem is verlopen. Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop het hele proces van informatie opvragen/bestellen/afspraak inplannen/nakomen afspraken/installatie/oplossing van opgetreden probleem is verlopen.

Mijn complimenten.

Rob

Heel goed contact met het bedrijf.

Om 6:40 smorgens een vraag gesteld en 5 minuten later antwoord.
Verder zeer tevreden.

Antoon

Via google jullie gevonden en een vraag gesteld, kreeg direct antwoord waardoor ik de juiste bestelling kon doen

Hans

Juiste en vlotte levering aan de beste prijs.

Vincent

Prima service. Zeer tevreden.

Maarten

Grohe red kokendwaterkraan gekocht. Levering was compleet en levertijd klopt met aangegeven tijd.

Jeroen

We zijn heel blij met de prettige service en de snelle levering van onze nieuwe Quooker. Bestellen ging heel eenvoudig en omdat we een vraagje hadden, zochten we contact via de chat. Dat ging echt... We zijn heel blij met de prettige service en de snelle levering van onze nieuwe Quooker. Bestellen ging heel eenvoudig en omdat we een vraagje hadden, zochten we contact via de chat. Dat ging echt uitstekend, zeer vriendelijke medewerker en onze vraag werd gelijk goed opgelost. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf!