Henk

Besteld op 24 mei, op 29 mei nog niks ontvangen, ook geen mail over leverdatum. Wel mail met vragen over tevredenheid.

Karin

Snel geleverd, prima verpakt en goedkoopste

Fabrice

Top winkel

Keurig en snel geleverd

Goed advies aan de telefoon en op de chat

Goed bereikbaar!

Dik tevreden over geleverd product

Ron

Onze close-in boiler was stuk. Via Google kwamen we terecht op dekokendwatersite.nl. Op vrijdagavond hebben we via chat contact gehad met Marcel. Marcel heeft ons een bepaalde boiler geadviseerd,... Onze close-in boiler was stuk. Via Google kwamen we terecht op dekokendwatersite.nl. Op vrijdagavond hebben we via chat contact gehad met Marcel. Marcel heeft ons een bepaalde boiler geadviseerd, welke we zo konden aansluiten. We hebben niet verder gekeken, maar meteen de boiler besteld. Dinsdagochtend werd de boiler geleverd. Dinsdagmiddag hebben we de boiler direct aangesloten. De boiler was inderdaad zo aangesloten, maar het filter bleek een lastigere klus. We hebben toen telefonisch contact gehad met Marcel en hij heeft ons fantastisch geholpen met behulp van videobellen. 's Avonds kregen we nog een berichtje of de boiler het deed. Zo attent!

A.

De levering was op tijd zoals in de mail aangegeven.
De verpakking was aan een kant helemaal kleverig nat

Jorien

Goede snelle levering en communicatie, fijne site, en kwaliteitsproducten voor een nette prijs