Sommandas

Alles geleverd volgens afspraak en productomschrijving.

Bob

Bij de keuken leverancier was de gewenste kraan ineens niet leverbaar in de juiste kleur.

Marcel van de kokend water site kon de juiste kraan op tijd leveren.

Super service!!

Pir

Zoals het moet. Goede info omtrent levering. Duurde wat langer maar werd gemeld.

Habham

Klein beschadiging op aluminium rail tog nog goed te gebruiken.

Gert

Alvorens een bestelling te doen wat telefonisch vragen gesteld. Prima advies gekregen en ook besloten de flex met cube te laten installeren. Binnen 24 uur monteur aan de lijn en afspraak gemaakt... Alvorens een bestelling te doen wat telefonisch vragen gesteld. Prima advies gekregen en ook besloten de flex met cube te laten installeren. Binnen 24 uur monteur aan de lijn en afspraak gemaakt voor de installatie. Snelle opvolging na de aankoop en binnen een paar dagen geïnstalleerd

Roland

Aanvankelijk leek het vervangen van de boiler een appeltje-eitje, dus ik dacht dit klusje zelf wel even te kunnen klaren. Toch liep ik tegen mijn beperkingen aan qua installatiekennis. Om half elf... Aanvankelijk leek het vervangen van de boiler een appeltje-eitje, dus ik dacht dit klusje zelf wel even te kunnen klaren. Toch liep ik tegen mijn beperkingen aan qua installatiekennis. Om half elf 's avonds is de eigenaar (Marcel) mij te hulp geschoten. Geen onverdroten woord over het tijdstip. Gewoon omdat hij wil dat het goed is. SUPER!!!!

Hendrik

Besteld, volgende dag netjes thuis.
netjes geleverd wat er is besteld.