Dick

Prima en onderdelen goed geleverd. Bericht gehad dat de onderdelen vertraging heden en zending was ook zo binnen.

Ewoud

Vanaf het eerste moment heb ik goed contact gehad met Marcel. Hij reageerde altijd snel, was vriendelijk en erg behulpzaam. Dit maakte het een aangename ervaring en heeft mij mede doen besluiten om... Vanaf het eerste moment heb ik goed contact gehad met Marcel. Hij reageerde altijd snel, was vriendelijk en erg behulpzaam. Dit maakte het een aangename ervaring en heeft mij mede doen besluiten om toch een aankoop te doen hier.

Evert

Snelle en correcte levering van gewenste onderdelen voor onze quooker. Heel blij mee.

Bens

Goede prijs.

Nette levering.
Helemaal top!

Mar

Mijn eerste kennismaking met de "KEUKENACCESSOIRESSHOP.NL" tijdens mijn zoektocht naar een HAILO-accessoire, vooral in deze zéér moeilijke periode van de Corona-crisis, was meteen een schot in de... Mijn eerste kennismaking met de "KEUKENACCESSOIRESSHOP.NL" tijdens mijn zoektocht naar een HAILO-accessoire, vooral in deze zéér moeilijke periode van de Corona-crisis, was meteen een schot in de roos. Amper 2 dagen nà mijn bestelling had ik mijn bestelling @ huis geleverd met een glimlach van de koerierdienst er bovenop. Mooi meegenomen. Bedankt @ de medewerkers want ik ben blijvende fan!

Tim

Snel verzonden, duidelijke informatie en toen ik vroeg om de doos extra te verpakken zodat m'n vriendin niet meteen kon zien dat er een qooker in zat was dat ook meteen geregeld. Heel fijn!~=