Freek

Voorinformatie: prima 8
Verkoop: prima, site doet wat ie moet doen 8
Informatie over levering: site geen toegang, wachtwoord moet nog komen; zelf moeten vragen wat-wanneer-waarom Voorinformatie: prima 8
Verkoop: prima, site doet wat ie moet doen 8
Levering: transporteur doet z'n werk goed
Installatie: aardige monteur maar komt alleen de slangen aansluiten en de kraan op z'n plek schroeven. "als er iets niet klopt, ga ik weer naar huis"
Had een verleng USB-kabel en afvoerslang nodig: ben je op jezelf aangewezen voor onderzoek, Franke bellen, partnr en omschrijving zoeken en krijg je de melding "als jij 'm bij Franke wilt bestellen, blijf ik er tussen uit".

Chris

Ik kreeg wel de verkeerde boiler bij mijn Coocker maar Marcel van de site heeft onmiddellijk actie ondernomen om de goede boiler te laten leveren/om te ruilen.
Goede service!

Danielle

Goede ervaring. Zeer snel gereageerd op vragen en bestelling direct geplaatst en verzonden.. monteur komt nog dezelfde dag langs. Goede service en heel vriendelijk personeel

Inez

Door corona crisis nog niks ontvangen maar is keurig meegedeeld en uitgelegd!

Ed

De verzending was wat vertraagd maar na tel contact is dat helemaal goed gekomen met een prima follow-up.

Franky

Goede kwaliteit, service niets op aan te merken (extra info over bestelde artikelen stond vermeld op pakbon).
Alleen levering duurde iets langer, waarschijnlijk door virus en DHL.

Frans

Gekregen wat ik verwachte, onderdeel was datgene wat ik nodig had.
Gr Frans van Haren