SMH

Mijn bestelling was duidelijk dus geen communicatie geweest. alleen de nodige mailtjes qua levering en postnl gegevens.
Produkt prima

Johannes

Wel betaald - niets ontvangen!!!!

Helen

Erge lange levertijd. Producten verder helemaal goed.

Peter

Prima bedrijf.
De prijzen zijn concurrerend.
De levering is lekker snel, precies als aangegeven op de site.

Rogier

Ik heb de service van de kokendwaterkranensite als zeer prettig ervaren. Er wordt telefonisch contact gezocht en details van de bestelling worden besproken. Gemaakte afspraken worden prima... Ik heb de service van de kokendwaterkranensite als zeer prettig ervaren. Er wordt telefonisch contact gezocht en details van de bestelling worden besproken. Gemaakte afspraken worden prima nagekomen. Kortom, ik ben heel tevreden

Pat

Besteld en geleverd volgens afspraak, enige minpuntje was dat ik niet automatisch de track & trace code heb gekregen, maar via een zeer vriendelijke medewerker via de chat direct gekregen (na opgave... Besteld en geleverd volgens afspraak, enige minpuntje was dat ik niet automatisch de track & trace code heb gekregen, maar via een zeer vriendelijke medewerker via de chat direct gekregen (na opgave ordernr en postcode). Kortom, goede service....nu zelf de Quooker installeren.