GHM

Ik heb meerder websites vergeleken en kwam bij dekokendwatersite als goedkoopste uit. Ik had nog wat vragen en die werden snel beantwoordt

Frans

Eerst de informatie, vervolgens de planning van de montage, heel prettig om dat via de chat direct met een persoon te kunnen afhandelen. Toen het bestelde niet op voorraad bleek, werd erg actief... Eerst de informatie, vervolgens de planning van de montage, heel prettig om dat via de chat direct met een persoon te kunnen afhandelen. Toen het bestelde niet op voorraad bleek, werd erg actief geregeld dat de bestelling en montage zo snel mogelijk werden afgehandeld. Aardige monteur!

E. Carli

Duidelijke site met zeer concurrerende prijzen.

Winnie

Mooie inbouw afvalbak gekocht, makkelijk te installeren, volgende dag al in huis en duidelijke afhandeling van betalen.

Herczog

Levering: ik had aangegeven dat ik het zou komen ophalen, toch met post verstuurd.
Service: niemand reageert op mijn mail om het alsjeblieft niet met post te versturen.
Product: Gammel,...
Product: Gammel, waardeloos, sluit niet goed af, is scheef, het houdt gene rekening met scharnieren in je kast.