Aad

Voor het eerst zaken mee gedaan uitstekend geholpen. Ik weet dus waar ik voortaan moet zijn . Dekokendwatersite.

Henri

Zeer goed geholpen via chat
En beloofde belofte na gekomen

En werkt prima zoals het hoort.
Zeer tevreden.

Jordy

Ik heb perrongelijk een kraan besteld die te hoog was. Ik Marcel gecontacteerd, hij zorgde ervoor dat ik de volgende dag al een andere kraan in huis had. Super snelle service en het contact via de... Ik heb perrongelijk een kraan besteld die te hoog was. Ik Marcel gecontacteerd, hij zorgde ervoor dat ik de volgende dag al een andere kraan in huis had. Super snelle service en het contact via de messenger werkt super goed.

R. Hoogstra

Super goed

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve review.

Ronald v Gool

Prettig professioneel

Goedemiddag,
In deze december maand merken we dat alle distributiekanalen onder druk staan. In het geval van deze specifieke bestelling bleef hij net even wat langer in het distributiecentrum liggen dan gewenst.
We danken u voor het begrip en de positieve review! We zien u graag weer een keer terug op kokendwaterkranen.com.

Paul

Goede snelle service en assistentie via de chat.

Tevreden

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve review. De tweede track&trace zou inderdaad ook verstuurd moeten zijn. U kunt bij een volgende bestelling ten alle tijden onze klantenservice bellen of mailen om de actuele bestelstatus in te zien.
Bedankt voor het vertrouwen en graag tot ziens op kokendwaterkranen.com.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve review en we hopen u weer terug te mogen verwelkomen op kokendwaterkranen.com.