Karin

Kennis van zaken en snelle levering

Dennis

Meedenkend, snelle levering en betrouwbaar. Installatie op korte termijn mogelijk. Goed werkende chatmogelijkheid via site. Kortom, erg tevreden over service!

C

Snelle levering en een goed product. Zijner super blij mee.

Ben

Snel de order kunnen plaatsen en vlot geleverd.

Jan

Het duurde iets langer omdat de kraan niet voorradig was. Dat kan gebeuren. Voor de rest prima geregeld

Vera

Omdat mijn close-in-boiler met kokend water voorziening het plotseling had begeven zocht ik naar vervanging. Ik landde toevallig op dekokendwatersite. En hoewel het vroeg in de ochtend was bleek de... Omdat mijn close-in-boiler met kokend water voorziening het plotseling had begeven zocht ik naar vervanging. Ik landde toevallig op dekokendwatersite. En hoewel het vroeg in de ochtend was bleek de chat al bemand. Ik vroeg en kreeg advies. Vervolgens was de bestelling zo geregeld. Zelf plaatsen is mij niet gegeven. Dus ik koos voor de beschikbare optie om hem te laten installeren. Nog diezelfde dag werd ik gebeld voor de afspraak. En die kon gelukkig ook vlot ingepland worden. Al met al vlot en goed geregeld dus.

André

Snelle en duidelijk afhandeling

Hennie

Na een dag geleverd, advies via chat, tot op heden allemaal goed

Onno

Levering exact zoals afgesproken. Binnen aangegeven levertijd. Nog niet aangesloten en/of problemen dus geen ervaring met de Klantenservice.