Elke

Toen ik belde werd er niet opgenomen, maar binnen 10 minuten werd ik al terug gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen.

De levering was erg snel en we...

De levering was erg snel en we hebben alles goed ontvangen.

peter

De boiler werkt goed kan ook niet anders met een daalderop.
De boiler werkt goed kan ook niet anders met een daalderop.
Ik vind alleen dat de sites over het algemeen dus eigenlijk alle bedrijven online geen loze belofte moeten maken/doen dat je een kans maakt op 100 euro. als je een goed review achterlaat.

Terwijl iedereen weet dat ze dat toch niet nakomen.

Chris

Omdat ik niet veel thuis ben, kon ik de artikelen de volgende dag ophalen en werd de kraan binnen een week geïnstalleerd. Vanwege een misverstand mijnerzijds was ik niet thuis op het moment. Monteur... Omdat ik niet veel thuis ben, kon ik de artikelen de volgende dag ophalen en werd de kraan binnen een week geïnstalleerd. Vanwege een misverstand mijnerzijds was ik niet thuis op het moment. Monteur Ron belde mij en met hulp van de buurman heeft hij toegang tot mijn woning gekregen en alles keurig geïnstalleerd. Na installatie belde hij mij met tips voor de eerste in gebruik name. Bij thuiskomst werkte alles zoals afgesproken. Een tevreden klant.

Eric

De beste prijs en ook nog eens een snelle en correcte levering.

Jim

Informatie goed op orde, snelle levering en bij vragen bereikbaar en direct antwoorden. Zoals het hoort dus!

N.

Reacties kwamen snel en toen onze bestelling per abuis slechts voor de helft geleverd was, werd er snel nageleverd. Prima contact.

Asha

Helaas 4 weken geduurd voordat ik het ontvangen heb, was niet op voorraad en fabrikant was 2 weken met vakantie.

Op de site staat voor 22.00u besteld de volgende dag in huis. Wordt niet...

Op de site staat voor 22.00u besteld de volgende dag in huis. Wordt niet op de site aangegeven dat een product niet op voorraad is.

Product zou ik aanbevelen, maar 4 weken leveringstijd vind ik niet van deze tijd!

arie

Goede service, productenwaren niet op voorraad, ze hebben gelijk geregeld dat we deze bij de leverancier konden ophalen. Super bedankt!!!

Rogier

Goede website met een zoek hulp functie om de set bij elkaar te vinden.
Toch nog een beetje spannend of de bestelling nog wel op tijd verzonden werd heb ik even gebeld.
Was geen...
Goede website met een zoek hulp functie om de set bij elkaar te vinden.
Was geen probleem en werd vriendelijk geholpen.

Dick

Zeer nette en correcte webshop. Contact is makkelijk en laagdrempelig. De site zelf is ook zeer overzichtelijk, duidelijk en geen poespas.