Ed

Goed ontvangen in de showroom en vakkundig advies gekregen.

Lisette

Dit bedrijf is zeker een aanrader! Ik had een aantal vragen over de Quooker wat de verschillen zijn. Ik kreeg telefonisch alles heel goed uitgelegd en naderhand zelfs een email met aanvullende... Dit bedrijf is zeker een aanrader! Ik had een aantal vragen over de Quooker wat de verschillen zijn. Ik kreeg telefonisch alles heel goed uitgelegd en naderhand zelfs een email met aanvullende informatie waar ik zeker wat aan had.
Donderdagavond besteld, zaterdagochtend al thuis ontvangen!

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Lisette,
Wat een leuke review! Dank voor uw positieve woorden en we hopen u graag weer een keer terug te zien bij kokendwaterkranen.com.
Team...
Beste Lisette,
Team Kokendwaterkranen.com

Menno

Snelle levering, goed en zorgvuldig verpakt. Concurrerende prijs. Loont zeker om hier te bestellen. Uitgebreid aanbod en ervaring.

shana

Er wordt goed rekening gehouden met de wensen van de klant. Goede bereikbaarheid en service.

Steven

Uitzoeken van de verschillende types nog best lastig.
Met hulp nu precies wat ik zocht.

Menno

Mooie prijs, snelle levering, heldere communicatie

Kees

We hadden een Quooker besteld. Dinsdag besteld, donderdags geleverd en vrijdags keurig geïnstalleerd.
Wat wil je nog meer?

André

Quooker snel geleverd en vakkundig gemonteerd. Heel blij mee.

Simone

Omdat we twijfelde over het merk en de kranen eerst in het echt wilde zien hebben we een afspraak gemaakt in de showroom. We mochten gelijk langs komen. Hartelijk ontvangen en een goede uitleg... Omdat we twijfelde over het merk en de kranen eerst in het echt wilde zien hebben we een afspraak gemaakt in de showroom. We mochten gelijk langs komen. Hartelijk ontvangen en een goede uitleg gehad. De kokentwaterkraan besteld met instaleren. Dit is prima verlopen we zijn erg blij met de kraan en de gang van zaken. Bedankt!

Lucien

Om 11:00 uur mijn Quooker Cube besteld en de volgende morgen voor 10.00 uur bezorgd door PostNL.

Dat is pas snel leveren, met de Track en Trace code kon ik hem goed volgen.

Dat is pas snel leveren, met de Track en Trace code kon ik hem goed volgen.

Ga zo door; een voorbeeld voor vele webshops.